Gå til innhold

En ting til - For lite?


Gjest Nitan

Anbefalte innlegg

Lurer på en ting til jeg....

Jeg har gamle Grete Roede bøker og spiser mellom 1150 og 1250 kcal om dagen for det står det i mine bøker. Ser på andre her at de spiser opp til 1600 kcal om dagen.

 

Spiser jeg alt for lite???

 

Det er også litt rart for jeg går nesten ikke ned, men veldig mye inn i cm.

 

6 uker: -3 kg

midje: - 13,5 cm ( og nesten -35 cm tilsammen på alle målestedene)

 

Jeg har problemer med å trene for mye (pga muskel og leddplager) så det gjør jeg heller ikke! Går korte turer og gjør noe styrketrening...

 

Er jeg helt på tur her??? Håper noen kan hjelpe meg!!

 

Nitan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter de nye bøkene til GR spiser du nok for lite. Fantastisk med cm du har gått ned da:) Husker ikke denne formlen du skal bruke, men det kommer jo an på hvor mye du skal ned, aktivitetsnivå osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solskinnet

Ja, du spiser nok for lite. Har hørt om andre som har gjort denne feilen pga de har gått på GR-kurs for lenge siden. Rådet var da å spise 7 måltider om dagen for å få opp forbrenningen igjen og å innta 1300 kalorier hvis du skal være på meny1.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode svar!!!

 

Jeg fant formelen på en annen tråd... Det er visst flere som lurer på det samme:)

 

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få til å spise så mye, men jeg må jo prøve!

 

Jeg regnet ut at jeg skal være på meny 2... Det er MYE mat på en dag! Jeg må omstrukturere hele hodet mitt, hehe...

 

For meg blir jo dette omvendt av slanking. Spennende og se hvordan dette går!!!

 

Tusen, tusen takk for hjelpen, begge to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solskinnet

Hei igjen:)

 

Jeg har også nettopp begynt på GreteRoede og går også på meny 2. Ja, det er mye mat. Løsningen blir å spise lite og ofte :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...