Gå til innhold

sommerinnspurt uke 4


Gjest lillebilla

Anbefalte innlegg

Gjest lillebilla

dette skjønner jeg ikke men jeg har gått ned 1,6 kg!!! og 9,5 cm!!!! Har vært bortreist hele uken og ikke fått registrert kcal inntaket... Men har helt klart vært mer uforsiktig enn jeg pleier. Det var utrolig deilig etter mange uker med noen få hundre grams endring. Nå skal det sies at jeg gikk litt opp forrige uke og tror det skyldtes mensen, så tallet bør kanskje deles på to uker, men det er likevel 800 gram pr uke :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott stout!

 

Jeg har gått ned 600 gram siden forrige uke og er fortsatt hoppende glad! :)

 

 

Startvekt: 71,4

Uke 1: 69,8 (- 1,4 kg)

Uke 2: 69 (- 800 g)

Uke 3: 68,4 (- 600 g)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebilla

For meg er dette siste kursuke. Tror ikke jeg kommer meg til å melde meg på nytt kurs etterpå selv om jeg vil forstette å følge opplegget fremover. Nå har jeg fått kursboken, lært om hva jeg trenger i løpet av en dag og ser ikke helt nødvendigheten for å betale for flere kurs. Jeg har vel egentlig blitt litt skuffet over kurset, hadde forventet mer personlige tilbakemeldinger fra kurslederen. (internettkurs) Mulig jeg har hatt litt for høye forventninger men likevel. Tror jeg skal klare dette videre uten kurs. å har jeg en samboer som har hengt seg på, så det at vi begge legger om gjør det jo også enklere å fortsette på egen hånd.

 

Til dere andre som går på kurs: hva slags erfaringer har dere? Er dere fornøyde så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solskinnet

det er veldig lett å falle tilbake til gamle synder.. så jeg skal hvertfall melde meg på flere kurs helt til jeg har gått ned alt, og da skal jeg melde meg på hold vekten kurs.. det gjorde jeg ikke i da jeg gikk på kurs i 2002 og da skar det seg da jeg sluttet på kurs.

 

jeg går forresten på ordinær kurs, og tror neppe jeg hadde klart det så godt på internettkurs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Anne*

Jeg har gått ned 300 gram den siste uka og 1 cm i midja, er ganske fornøyd med det, for det har vært så som så med kostholdet, mye brød og lite proteiner.

 

Kjøpte meg sykkel i dag, eller i går da, er langt på natt nå :) så nå skal jeg bruke den istedet for bil til småturer på butikk og til trening tenkte jeg. Ungene ble kjempeglade, de gleder seg til sykkelturer sammen med mamma, så jeg kan ikke skuffe dem heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...