Gå til innhold

jaja


Gjest j1983

Anbefalte innlegg

heisann,g er ei jente på snart 24 år,har 2 barn,jeg veier 70 og er 161...jeg begynner nå.trenger all informasjon eg kan få og motvasjon,eller det vil si eg er motivert bare treg til å komme i gang med ting,vet så innmari godt att eg er for lat og skulle spist frukt,drikket mer vann osv osv.men det er det nå skal eg ikke lenger bare tenke på det,skal faktisk gjøre det,eg har satt meg som målog gå ned 10k,er det for mye ?skulle eg satt 5 først og sett hvordan det gikk????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Jeg skal gå ned tilsammen 15 kilo, og jeg har satt meg 3 delmål, 5 og 5 kilo om gangen! Og for hver gang jeg når ett av delmålene mine skal jeg unne meg noe. Enten en god middag, ett klesplagg eller noe annet...

Det er viktig og sette seg delmål, ihvertfall syntes jeg det, hvis ikke kan det bli litt uoverkommelig!

Godt å høre at det er flere enn meg som er litt trege og ikke kommer superfort i gang. Jeg har nå bare vært her en uke jeg da!

Lykke til, og la meg få høre hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg har ikke vert her lenge eg heller..men har tenkt nå i 5 år sånn med jevne mellomrom att eg må gjør noe,eg håper så att eg skal klare det,men det var jo lurt det du sa med delmål og belønne seg selv,det skal eg jammen prøve,takk for tipset....det er bare eg tenker jo att eg gå ned mest mulig fortest mulig,vil liksomm se resultat med en gang,men det vet eg jo ikke går,har prøvt nutrilett og det virka jo kanon bra,helt til du måtte begynne å spise ijen og la på meg dobbelt så mye ijen off...men denne gangen skal eg la det ta den tiden det trenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...