Gå til innhold

Kcal pr. dag i forhold til trimpoeng


Gjest Bille
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg går på GR-kurs og de to siste ukene har jeg hatt mellom 10-15 trimpoeng i uken. Jeg føler meg veldig fort sulten igjen etter at jeg har spist, så jeg lurer på om det er riktig at jeg ligger på meny 2 (1600 kcal. pr. dag)?

 

Er det evt. noen "mal" for dette? Hvor mye man evt. legger til pr. trimpoeng o.l?

 

 

Bille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser i den føreste boken du har fått på kurs (den røde) skal det være en mal der du kan regne ut hvilken meny du skal ha. (Husker ikke helt siden, men et eller annet sted rundt side 70.) Jeg er nå på mitt andre GR kurs, og her har vi regnet ut dette på begge kursene jeg har gått. Kan jo være en idè å snakke med kurslederen din hvis du føler det er et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser i den føreste boken du har fått på kurs (den røde) skal det være en mal der du kan regne ut hvilken meny du skal ha. (Husker ikke helt siden' date=' men et eller annet sted rundt side 70.) Jeg er nå på mitt andre GR kurs, og her har vi regnet ut dette på begge kursene jeg har gått. Kan jo være en idè å snakke med kurslederen din hvis du føler det er et problem.[/quote']

 

 

Takk for tipset, jeg gjør utregningen når jeg kommer hjem! Jeg snakket med kurslederen min nå og hun mener jeg bør spise mer, kanskje ligge på meny 3 faktisk. Skummelt å skulle spise mer, selv om det jo er veldig bra, men siden jeg har stagnert med vekten, er det nok det som skal til!

 

 

Bille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...