Gå til innhold

Slanking på normal måte


Gjest DancingLotte

Anbefalte innlegg

Gjest DancingLotte

Hei!Need some help her! Jeg vil gjerne gå ned i vekt på en normal og langvarig måte. Jeg trener regelmessig og spiser normalt. Men kan av og til ha vansker med å holde meg unda søtt og godsaker. Jeg vet selv at hvis jeg slutter med disse innakene kan jeg gå ned et par kilo. Men klarer ikke dete! Trenger noen tips og ideer om hva jeg kan gjøre for å holde meg unda godteriet og potetgullet;) Hilsen Charlotte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta 1 stk organisk krom 1/2 time før frokost og 2 timer etter middag.

 

:-) Det stopper søtsuget effektivt den første tiden.

Når du er mer vant til å aldri spise noe sånt, er det lettere å la det være også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Som den sjokoholiker jeg er er det fryktelig vanskelig! Sjokolade er så godt! Den første uka mi var grusom uten sjokolade. Jeg tok to krom tabletter morgen og kveld. Den andre uka begynte jeg og merke forskjell ja. I tillegg merker jeg det at når jeg spiser regelmessig, dvs hver 3. time minsker også godtesuget betraktelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Jeg skal snart starte min 3. uke på GR, jeg har snart ikke rørt snop på 1 mnd. Det er nok ny rekord. Ikke har jeg følt søtsuget noe særlig heller. Jeg bare bråsluttet. Mandag for 3 uker siden sa jeg bare stopp til kroppen. Og jeg som elsker sjokolade over alt på jord. Jeg har t.o.m en boks Sjokade i skapet.. urørt.

 

Jeg har aldri prøvd krom, men for meg hjalp det egentlig bare å få igang kostholdet på en fornuftig måte. Spise riktig, ofte og nok.

Får jeg skikkelig lyst på noe, så gjøre jeg noe for å få tankene på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...