Gå til innhold

sommerinnspurt uke 5


Gjest lillebilla

Anbefalte innlegg

Gjest lillebilla

Da var det kursets siste veiedag. Ned 500 gram denne uka, totalt -3,2 kg, -18 cm hvorav -7 i midja. Har ikke så mye tid til å skrive mer nå. Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serene

Jeg er så lite motivert for tida! Forrige gang gikk jeg opp, og denne uka kan jeg ikke gå på kurset...i tillegg kommer 17.mai og langhelg med alt det fører med seg. Blæh.

Og sommeren nærmer seg uten at jeg har fått de resultatene jeg ønsket.

 

Måtte få ut frustrasjonen litt her....! Kommer nok sterkt tilbake :-p

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebilla
Jeg er så lite motivert for tida! Forrige gang gikk jeg opp' date=' og denne uka kan jeg ikke gå på kurset...i tillegg kommer 17.mai og langhelg med alt det fører med seg. Blæh.

Og sommeren nærmer seg uten at jeg har fått de resultatene jeg ønsket.

 

Måtte få ut frustrasjonen litt her....! Kommer nok sterkt tilbake :-p

 

S[/quote']

 

Man trenger å blåse litt ut av og til! Men ikke mist motet serene! Jeg syns vektapet gikk veldig trått, i flere uker, men plutselig en uke gikk jeg mye ned. Vær tålmodig, det som går sakte av forblir av trøster jeg meg med :)

 

Jeg sparer penger som jeg skal bruke til klær når jeg har nådd "mål", det er en fin gulrot for meg iallefall, blir jeg lei kan jeg kikke i konvolutten og se hvor mye jeg har klart å spare og glede meg til jeg skal få fin ny garderobe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serene

Stout, det var lurt med en konkret belønning! Jeg har tenkt samme tanken, men å faktisk sette av pengene er jo litt av en motivasjon, da! Om ikke så lenge kommer jeg i en situasjon hvor jeg skal treffe folk jeg ikke har sett på veldig lenge - og jeg hadde så lyst til å komme nærmere den vekta jeg var på den tiden.....høres kanskje teit ut, men....

Jeg vet jo at jeg gjør dette for min egen del og for egen helsegevinst,men det ligger jo et ønske der om å se OK ut også!

 

Full skjerpings nå, altså!

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebilla

Selv om vi ikke går ned så fort som vi drømmer om så holder vi på å endre kostholdet vårt til noe som vi skal kunne leve med resten av livet. Så i det lange løpet er ikke 1 eller 10 uker ekstra nå sååå utrolig mye egentlig...

 

Ser foresten ut som en del av de som var med på tråden i starten har falt av lasset? (halooooo?) er ihvertfall hyggelig at det er noen igjen :)

Og vi som er igjen skal være flinke i noen uker til! Mitt mål er å holde på til august! så får jeg se hvordan jeg ligger an da... men da skal jeg kjøpe nye klær ihvertfall :)

 

Gleder meg til å gå med bunaden min imorgen, og har bestemt meg for å ta helt "fri" imorgen. Det betyr at det iallefall blir en is eller to om været er bra :)

 

Ønsker dere alle sammen en kjempefin 17 mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carris80

Hei alle sammen.

Sist uke skrev jeg ikke inn resultatet etter veiingen. Hadde noen skikkelige møkkadager og visste at det ikke gikk veien. Og ganske riktig så hadde jeg gått opp 700g siden sist. Men hadde veiedag igjen i dag, og hadde gått ned de 700 grammene + 700g til! Hurra! Så nå har jeg gått ned 5kilo på 5 uker og det må jeg jo rett og slett si meg superfornøyd med! Og det beste av alt er at jeg ikke føler at jeg har gitt opp noe særlig heller. Er bare mye mer bevisst på hva jeg spiser og så drikker jeg MASSE vann!

 

God 17.mai alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Anne*

Denne uka ble det -500 gram :) Har ikke midjemålet klart, fant ikke målebåndet i morgest.

 

Var veldig spent før jeg gikk på vekta i dag, for både 16. og 17. mai ble det litt utskeielser, men jeg er storfornøyd med min halve kg bort på en uke. Lurer veldig på om årsaken til min trege vektnedgang er at jeg spiser for lite. Ifølge kalkulatoren på tn.no skal jeg, med mitt aktivitetsnivå, ligge på 2600 kcal pr dag, dvs ca 2000 pr dag for å gå ned i vekt. Problemet mitt er å få i meg nok mat! Sunn mat kan man spise store mengder av har jeg funnet ut og det er ikke helt enkelt å få i seg nok. Mange dager ligger jeg på bare 1600-1800 og det blir altfor lite. Har kommet fram til at jeg går ned mer når jeg spiser mye mandler og nøtter, det gir jo flere kalorier, men masse sunt fett, så det er vel ok for å øke kalorimengden? Håper nedgangen fortsetter de kommende ukene også.

 

Stout: Kjempegod idè å spare til ny garderobe, det skal sannelig jeg også begynne med! Det er jo en super motivasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...