Gå til innhold

?


Gjest paurina
 Share

Anbefalte innlegg

kommer ikke GR å miste masse penger på det? jeg gikk på kurs I og II på internett, og betalte en del penger for det, mens det her er nesten det samme og helt gratis!!

det eneste som mangler er kommentarer fra kurs-leder..noe jeg syntes var veldig deprimerende allikevel. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje GR må gjøre noe for å demme opp mot VGs vektklubb. De tenker kanskje at noen vil melde seg på et GR-kurs etter å ha vært med i den litt mindre forpliktende Vektklubben i GR etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper Grete Roede har en tanke med dette. Jeg har gått på kurs før og har erfart hvor viktig det er med en kursleder som holder en i øra.

 

Hvis det var så lett å slanke seg, kunne jeg klart med med en kokebok - men det gjør jeg ikke.

 

Det blir sikkert kurs igjen senere en gang.

 

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper Grete Roede har en tanke med dette. Jeg har gått på kurs før og har erfart hvor viktig det er med en kursleder som holder en i øra.

 

Hvis det var så lett å slanke seg' date=' kunne jeg klart med med en kokebok - men det gjør jeg ikke.

 

Det blir sikkert kurs igjen senere en gang.

 

 

:-)[/quote']

 

Vel, jeg har faktisk klart å gå ned nesten 30 kilo uten å gå på kurs jeg, har rett og slett ikke hatt ork eller tid til å gå på noe kurs (jeg fikk tilbud fra min mor om å få et kurs...)... Har ikke vært enkelt nei, men det går faktisk an. Har hatt mye støtte i å ha nettdagbok på slankere.com, og har det siste året brukt somebody.no for å holde skikkelig styr på kcalinntaket, men siden medlemsskapet mitt der går ut om ei uke og jeg ikke har råd til å fortsette der så tenkte jeg å gi dette en sjangse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom du aldri til et punkt da vektnedgangen stoppet opp? Og hva gjorde du evt da?

 

Joda, har gjort det, det opplever vel alle som slanker seg. Jeg har rett og slett hatt "pauser" i slankinga med jevne mellomrom. Ikke pauser i den forstand av å gå tilbake til gamle (u)vaner, men mer at jeg ikke har fokusert så mye på kalorier, men tillatt meg selv mer enn under slankinga. Kunne sikkert ha gått ned fortere om jeg hadde tatt meg et kurs, har brukt 3,5 år nå, og har det siste året fokusert mest på å holde vekta stabil og virkelig få inn en sunn livsstil (med unntak av etpar utskeielser som jeg raskt har hentet meg inn igjen fra, så har jeg ligget ganske jevnt på 63-64 kg)... men nå vil jeg kvitte meg med de 2-3 siste kiloene før jeg sier meg "ferdigslanka". Jeg ser absolutt nytten i å ta et kurs, ha noen å holde deg i ørene (og komme med uvurderlige råd), i tillegg til å lære mer om en sunnere livsstil, men av forskjellige årsaker så har jeg ikke benyttet meg av det.

 

Du må selvsagt ha en porsjon selvdisiplin skal man klare det alene, og jeg hadde nok ikke klart det like godt hadde det ikke vært for klare mål (jeg skulle flytte utenlands, helt alene, og var ikke klar for å være "hun store" i klassen igjen, overfladisk kanskje, men det hjalp...) og dagboka mi på slankere.com, det hjelper å ha noe å helt klart å jobbe opp mot i tillegg til at noen følger med deg.

 

Lone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

Jeg tror dette er litt tosidig satsing fra GR. Det er vel både for å treffe en ny målgruppe (dette er jo god reklame), og for å få lokket flere til å ta GR kurs. For min del synes jeg dette virker veldig bra. Finner en del motivasjon i tips/råd og ikke minst slike forum som dette.

 

Har slanket meg 6 kilo siden midten av august, og føler at nå er jeg endelig på rett spor men har savnet en sak som dette. Vurderte GR internettkurs, men fant ut at jeg heller vil prøve å gjøre dette litt mer på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...