Gå til innhold

Jeg gir ikke opp, men........


Gjest Nitan

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt hjelp, tror jeg.

 

Jeg har vært veldig flink å spist 1000-1200 kcal om dagen. Gikk ned 3 kg, men der stoppet det. Gikk inn 14 cm i livet..... Der stoppet det!!!

 

Fikk råd om at jeg burde begynne med 1600 kcal (meny2) om dagen...Det regnet jeg ut fra den "kalkulatoren" som ble lagt ut på linken min. Den viser at jeg skal spise ca 1600 om dagen. Jeg forsøker å fordele det på 7 måltider om dagen.... Jeg SLITER. Har bare holdt på en uke, men det er forferdelig vanskelig å spise så mye mer mat... Begynner å nærme meg et opplegg som funker, men.....

 

Jeg veide meg i dag og har gått opp 2 kg. Er det normalt når jeg har omvendt spisemønsteret mitt. Det er litt demotiverende selv om jeg er fast bestemt på at jeg skal få dette til. Skal ned 13,5 (nå 15,5 kg) til.

 

Håper noen har noen svar til meg:)

 

JEG GIR IKKE OPP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebilla

 

Fikk råd om at jeg burde begynne med 1600 kcal (meny2) om dagen...Det regnet jeg ut fra den "kalkulatoren" som ble lagt ut på linken min. Den viser at jeg skal spise ca 1600 om dagen. Jeg forsøker å fordele det på 7 måltider om dagen.... Jeg SLITER. Har bare holdt på en uke' date=' men det er forferdelig vanskelig å spise så mye mer mat... Begynner å nærme meg et opplegg som funker, men.....

 

Håper noen har noen svar til meg:)

 

JEG GIR IKKE OPP!![/quote']

 

En enkel måte å øke kalori inntaket uten å spise så mye mer er å velge litt mindre magert pålegg... Feks røkt laks, makrell i tomat, tunfisk med majones (vita sin lett majones er veldig god!) Du kan også bruke margarin under pålegget...

 

 

 

Når det gjelder endring av meny og utslag på vekt har jeg desverre ikke peil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

når du spiser forlite havner kroppen på sparebluss, og det tar litt tid å få igang forbrenningen igjen..

 

å spise mandler og nøtter hjelper for å få opp kcal tallet..

 

 

 

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...