Gå til innhold

Trene sammen i Bodø?


Gjest Liv73
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal ned ca 20 kilo, og må gjøre noe med treningsvanene mine. Jeg er ganske flink å gå turer, men må starte med vekter for å stramme opp. Jeg trente litt på helsestudio for noen år siden, men det er vanskelig å komme seg avgårde. Har jeg en avtale med noen må man møte til et gitt klokkeslett. Om det er flere som har det sånn så kan vi hjelpe hverandre. Det kunne være koselig å være flere sammen mot kiloene.

Jeg gikk foresten på Grete Roede kurs sist vinter. Etter at jeg slutta har vekta stoppa opp. Det er noe med å overføre til praktisk handling det man kan i teorien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne trent sammen med deg, da jeg også bor i Bodø og har 17 kg å ta av. Men har desværre ikke råd til helsestudio i første omgang. Kanskje etter jul??Men artig at det er flere Bodøværinger her inne. Hvor gammel er du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 32 år. Enn du? Egentlig så har ikke jeg råd til helsestudio heller... Er det noe annet vi kan finne på? Dra å svømme f.eks. Eller teste ut trimvideo?

Som du ser er jeg ikke på nett på kvelden. Sitter forran skjermen hele dagen så det blir lite hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg bor også i Bodø og vil ned 15 kilo. Jeg er 32 år.

Har ikke råd til helsestudio jeg heller, bor på Skeid og tar meg heller noen turer rundt bodøsjøen. Er været dårlig trimmer jeg på trimsykkel foran tv. Det er mange kalorier forbrent under tv-programmer.

Har noen trimvideoer

 

I fjor gikk jeg ned fra 90 til 74 kg. I år har vekta sakte men sikkert økt igjen. Ligger på ca 82 nå. Vil ned til 65 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er gså Bodø-væring, 35 år, men bor i Oslo, så får ikke vært med på trimstundene deres. Synd, for syns det var et vedlig bra initiativ! Vet ikke om dere har lest mine linker, men i allefall kan jeg tipse om gode trim-dvd'er. (Så at en av dere hadde noen trimprogram, men kommer med tips likevel :( ) Winsor Pilates, og Billy's Bootcamp. Pilatesen har et program på 20 minutter, og ett på 50. Billy's har fire forskjellige, som går litt på generell, mage og cardio (hjerte, altså kondisjon). Litt macho, men anbefales på det sterkeste, for hadde SVÆRT god effekt på mine muskler, som var støle i flere dager etterpå, selv etter bare en halv teningsøkt. (Hadde ikke tid til mer, skulle på jobb.) Har kjøpt begge disse på TV-shop, syns det er god investering, koster mindre enn to økter på et studio, og kan trene når det passer meg, og trenger ikke tenke på at jeg ikke ser ut som er sjarmtroll, svett og rød som jeg blir :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...