Gå til innhold

Hjelp!! Jeg vil holde vekten!!


Gjest PiaPiaPia

Anbefalte innlegg

Gjest PiaPiaPia

Hei hei,

 

Avslutter internett-minikurs på mandag, og er kjempespent på hvordan jeg skal klare å holde vekten. Jeg er optimistisk, for livsstilen minikurset introduserte meg for er jo så bra:) Men... Det finnes ingen hold vekten-kurs i nærheten av der jeg bor, og de har heller ikke slike kurs på internett.

 

Er det bare å forsøke å spise nøyaktig det formelen sier uten å trekke fra 500 kalorier? Og kan jeg da følge den menyen som tilsvarer sånn ca det jeg skal spise?

 

Noen som har noen tips for hva man kan gjøre når man skal begynne å holde vekta stabil??

 

Hilsen Pia...

 

...som forøvrig er veldig glad for at hun for første gang i livet veier akkurat det hun har drømt om:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres

Hei Pia. Gratulerer med ønskevekt. Høres deilig ut.

 

Jeg håper noen andre kan svare deg på det du spør om, for jeg har aldri klart å holde vekten. Er bare blitt rasende god til å gå ned og opp og ned og opp. Nå går jeg ned - og det SKAL bli siste gang!

 

Er det ikke et Hold Vekten-kurs i rimelig nærhet til der du bor? Det er vel bare møte en gang i måneden, så det kan være verdt å kjøre et stykke.

 

Vær uansett på vakt. Det er ufattelig fort gjort å falle tilbake i gamle (u)vaner! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PiaPiaPia

Vær uansett på vakt. Det er ufattelig fort gjort å falle tilbake i gamle (u)vaner! Lykke til!

 

Ja, huff, jeg vet!! Men dette må bare gå bra!! Jeg har sjekket opp kurs i nærheten, men kanskje jeg skal utvide søket til steder litt lenger unna, ja.. Det var en god ide!!

 

Lykke til videre til deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Les rundt her på trådene under hold vekten - utrolig mye informasjon om hvordan flere av oss har gjordt det og med hvilke resultat. Jeg har skrevet hva jeg gjorde i bloggen min (fru lunas vvektstabilisering).

 

Gratulerer og lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...