Gå til innhold

Solsikkegruppa - Uke 21


Anbefalte innlegg

fjellgeita - 83 kg

uke 7: 77,4

uke 8: 77.8 (+400 gram)

uke 9: Vekt 77,2 kg (-600 gram)

uke 10: 76,4 (-800 gram)

uke 11: 76,9(opp 500 gram)

uke 12: 74,9 (ned 2 kg)

uke 13: 73,9 (- 1 kg.)

uke 14: 73,4 (-500 gram)

uke 15: 73,8 (+400 gram)

uke 16: 73,4 (-400 gram)

uke 17: 73,4 (stille)

uke 18: 72,2 (-1,2 kg)

uke 19: 70,7 (1,5 kg)

uke 20: 72,1 (opp 1,4 kg)

uke 21: 72(ned 100 gram)

Total nedgang 2007 11

Midje 80 cm

BMI:

Mål innen sommeren: 65

 

Ja, ja det var 100 gram ned det, men no blir det roligare tider på selskapsfronten(forhåpentligvis). Det er vatn som er tingen, og satser på å drikke mykje av den sorten denne veka :)

 

Ha ei fin veke alle sammen.

 

Fjellgeita:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned er ned, Fjellgeita. Det er vel ikke unaturlig at konfirmasjonsfesten fremdeles henger litt i, kanskje mye vann hvis du spiste mye saltmat forrige helg. Du vet hvordan det er, plutselig hopper vekten ned igjen.

 

Selv har jeg lagt en utrolig hektisk uke bak meg. På 17. mai var det min datters klassetrinn som var ansvarlig for arrangementet på skolen. Det betydde arbeid både i forkant og hele 17. mai. Ingen rømmegrøt på meg i år, men det var ikke tilsiktet. Det ble ikke tid.

 

Jeg har som mål å holde meg mellom 64 og 65,5 kilo, og sliter nå med å stabilisere vekten sånn noenlunde. Vekten viste mandag 63,6 kilo. Jeg teller ikke kalorier, men prøver å spise sunt og litt mer enn da jeg slanket meg. Det er ikke enkelt.

 

Vel. jeg sier uansett takk for følge her på denne tråden, og etablerer en Hold vekten-dagbok. Håper alle solsikker snart følger etter! Jeg kommer uansett til å følge med og heie alle frem til målstreken!

 

Takk for all støtte og hyggelige hilsner!

 

Ha en flott uke!

 

Hilsen Miina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Enig med miina - ned er ned, Fjellgeita. Spesielt etter alle ting som har skjedd.

 

Samtidig gratulerer jeg miina og takker for følget. Kanskje sees vi i hold-vekten dagboken din. Vi kommer forhåpentlig snart etter.

 

Jeg derimot har ikke veid meg !!! Jeg har spist og spist hjemme i Molde. Potetball med pølse, salt kjøtt, flesk og poteter, lettsaltet uer, kleppfisk med flesk - og her er ikke 17.mai tatt med. Så nå er det full fart igjen. Jeg har tross alt ca 5 kg igjen, selv om jeg har gått ned en del. Tok en sniktitt på vekten i dag og det var ikke bra.... Var 69 kg og er nå ca 71 :-( Så her er det alvor igjen.

 

Tvi, tvi i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med miina - ned er ned' date=' Fjellgeita. Spesielt etter alle ting som har skjedd.

 

Samtidig gratulerer jeg miina og takker for følget. Kanskje sees vi i hold-vekten dagboken din. Vi kommer forhåpentlig snart etter.

 

Jeg derimot har ikke veid meg !!! Jeg har spist og spist hjemme i Molde. Potetball med pølse, salt kjøtt, flesk og poteter, lettsaltet uer, kleppfisk med flesk - og her er ikke 17.mai tatt med. Så nå er det full fart igjen. Jeg har tross alt ca 5 kg igjen, selv om jeg har gått ned en del. Tok en sniktitt på vekten i dag og det var ikke bra.... Var 69 kg og er nå ca 71 :-( Så her er det alvor igjen.

 

Tvi, tvi i uken.[/quote']

 

Potetball er no noke ein må unne seg når ein er heime , vart reint sulten eg. :) Det er bra at det er fleire som strammar inn, skal ned nokre kilo til eg og. (7 trur eg).

 

 

Klem Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal heve hode og være stolt jeg, Fjellgeita. Du har gått ned over 10 kg! Det står respekt av slikt, og ned er ned. Jeg har ganske like mål som deg, og jeg vet hvor tregt det går akkurat nå, ikke særlig gøy. Vi får dra hverandre... takk for alle fine ord og støtte også.

 

Drikk vann og kos deg!

 

God Pinse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned er ned' date=' Fjellgeita. Det er vel ikke unaturlig at konfirmasjonsfesten fremdeles henger litt i, kanskje mye vann hvis du spiste mye saltmat forrige helg. Du vet hvordan det er, plutselig hopper vekten ned igjen.

 

Selv har jeg lagt en utrolig hektisk uke bak meg. På 17. mai var det min datters klassetrinn som var ansvarlig for arrangementet på skolen. Det betydde arbeid både i forkant og hele 17. mai. Ingen rømmegrøt på meg i år, men det var ikke tilsiktet. Det ble ikke tid.

 

Jeg har som mål å holde meg mellom 64 og 65,5 kilo, og sliter nå med å stabilisere vekten sånn noenlunde. Vekten viste mandag 63,6 kilo. Jeg teller ikke kalorier, men prøver å spise sunt og litt mer enn da jeg slanket meg. Det er ikke enkelt.

 

Vel. jeg sier uansett takk for følge her på denne tråden, og etablerer en Hold vekten-dagbok. Håper alle solsikker snart følger etter! Jeg kommer uansett til å følge med og heie alle frem til målstreken!

 

Takk for all støtte og hyggelige hilsner!

 

Ha en flott uke!

 

Hilsen Miina[/quote']

 

Hurra for deg, Miina!

 

Lykke til med stabiliseringen, tar nok litt tid å venne seg til et høyere inntak, men det fikser du :)

 

God Pinse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal heve hode og være stolt jeg' date=' Fjellgeita. Du har gått ned over 10 kg! Det står respekt av slikt, og ned er ned. Jeg har ganske like mål som deg, og jeg vet hvor tregt det går akkurat nå, ikke særlig gøy. Vi får dra hverandre... takk for alle fine ord og støtte også.

 

Drikk vann og kos deg!

 

God Pinse![/quote']

 

Ja, vi skal dra kvarandre, ver du sikker. Vatnet går ned på høykant, blir ein del turar på do iløpet av dagen. Det hølje regna ute og innvendig renn vatnet inn så du skjønnar det er nummeret før svømme hud mellom tærne. :):)

 

God pinse

 

klem Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...