Gå til innhold

Nedoverklubben uke 21


Gjest kess

Anbefalte innlegg

Bra alle sammen!!

Har jo vært på tur 1 uke jeg. Gått opp 0,4. Får likevel være brukbart fornøyd (med at det ikke var mer...) og så er det bare å stå på!! SKAL ned igjen neste uke!! (selv om det er pinse..... Litt slitsomt med alle disse feirings-dagene....)

Men.... det gjelder å ikke gi seg!!:)

Og så håper jeg det har gått bra med operasjonen, Rina!, og at vi snart hører fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alette

Da har jeg vært på kurskveld og fått dommen.... Jeg er kjempefornøyd

 

Vekt: 97,6 det er ned 1,2 siste uke!

 

Sånn kan det gå. De fleste på kurset mitt hadde gått opp eller stått stille, så jeg er kjempe glad. Det er så godt å se at en kan unne seg litt is på 17. mai uten at det blir en katastrofe. Men jeg har hatt en dårlig dag igag med altfor lite mat, så det straffer seg nok det. Men nå skal jeg bare være fornøyd med resultatet siste uke, og se fremover til en ny uke med like godt resultat?

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

jaja...200g. er jo ikke akkurat noe å juble for men hadde ventet å gå opp så da var jo det en hyggelig overraskelse. med 17 mai, eksamenslesing, mensen,bursdagsselskap..u name it...skikkelig vanskelig uke!! men satser på bedre tall neste mandag. burde jo gjøre et lite hopp snart for nå har jeg stått lenge stille. flinke dere andre er! mine forbilder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...