Gå til innhold

Går på kurs, menbare legger på meg..


Gjest scarlet8121

Anbefalte innlegg

Gjest scarlet8121

Hei:)

 

Begynte på kurs for 2 uker siden (inne i 3 uka nå). Første uka stod det stille, da jeg ikke fikk trent pga sykdom. Men på siste veinga som var, hadde jeg lagt på meg. Prøver å komme opp i nok kalorier (skal ha 1450), men sliter! I dag trodde jeg at jeg hadde klart det, men ligger fortsatt ikke på mer enn 1200.. Noen tips? Vil helst at vekta skal vise vekt tap neste gang! Ikke enda fler kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp: samme som jeg har sagt mange ganger før.

Nøtter, avocado, olivenolje og omega 3 - 6 - 9.

 

Hvis ikke du får nok essensielle fettsyrer (de kroppen ikke kan produsere selv) går du rett og slett ikke ned fordi fettforbrenningen din er "skrudd av". Du trenger noe godt fett for å forbrenne fett. 3 kapsler (ca 3 gram) omega 3 om dagen er veldig lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scarlet8121

Det tar jeg. Tatt det hele tida, før jeg begynte på kurs og.

Bruker og alle av vita hjertegod sine produkter, samt yabarra olje til matlaging.

Så det er nok ikke der problemet ligger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar jeg. Tatt det hele tida' date=' før jeg begynte på kurs og.

Bruker og alle av vita hjertegod sine produkter, samt yabarra olje til matlaging.

Så det er nok ikke der problemet ligger..[/quote']

 

Forresten.... hvis du bruker olivenolje å steke i, så produserer du transfett - det farligste fettet av alle fettyper. Det lønner seg faktisk å steke i det enumettede kokosfettet. Det endrer seg nemlig ikke under steking og tåler enorme mengder varme.

 

:-) anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten.... hvis du bruker olivenolje å steke i' date=' så produserer du transfett - det farligste fettet av alle fettyper. Det lønner seg faktisk å steke i det enumettede kokosfettet. Det endrer seg nemlig ikke under steking og tåler enorme mengder varme.

 

:-) anto[/quote']

 

ik! Det viste jeg faktisk ikke, er det ikke litt avhengig av hvor varmt man steker? Hva med peanøttolje, er den bra til steking? Jeg har nemlig begynt å steke i sånn i stedet for olivenolje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...