Gå til innhold

Endelig slank!


Gjest anto

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Takk for svar. Dere er helt enige med meg, men jeg ble litt usikker fordi så mange reagerte på det rundt meg. Det som skjer dersom jeg sier nei, er at han stikker til dama og så er de bare der, og da kommer jeg til å føle at jeg mister ham litt. Hos henne får de lov, og jeg tenkte ikke mest på sønnen min, men på kjæresten hans, som "bare" er 17. Nå har jeg - etter at jeg stilte spørsmålet - fått vite at hos hennes mor er det HELT OK. Og da har ikke jeg tenkt å mase mer ihvertfall.

 

Tusen takk for støtten :-)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

På nettet her en dag så jeg noe som så skikkelig digg ut, og idag har jeg testa det ut.

 

Jeg bruker jo speltbrød, men Ingers rugbrød er antagelig enda bedre til dette. Et par gode skiver med masse cottage cheese, et godt lag med kvernet pepper (min modifisering) og skiver av jordbær og kiwi.

 

Nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvorfor skal andre mennesker bry seg med hva JEG vil gjøre med MITT liv?

2. Hvorfor skal jeg føle at jeg må svare for andre mennesker?

3. Med hvilken rett forsøker de å blande seg oppi mitt liv og endre mine avgjørelser for meg?

 

Og tilslutt:

Har de menneskene tenkt å ta ansvaret for meg dersom jeg følger deres meninger om meg, og det går galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Snuppelure. Når de er 18, så er de jo etter loven myndig. Å da hører vel det også med til livet å bestemme sånne ting selv. Sønnen min er 16 å har hatt samme dame i over ett år. Etter jula ga jeg opp presset, å lot de få overnatte hos hverandre. Sex har de jo uansett om det er natt eller dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte ikke på sønnen min... jeg tenkte faktisk på jenta han er sammen med.. det er hun som ikke er myndig.

 

Og så tenker jeg på at nå er han sammen med henne, neste måned kanskje en annen, etter jul kanskje en tredje? Hvor mange skal han ha i senga i mitt hus?

 

Men denne gangen er det greit, og tar det av får jeg heller snakke med ham om DET, og ikke om henne han er sammen med NÅ.

 

Jeg har tatt rådet allerede, jeg.

Det er avgjort :-)

 

Takk alle sammen.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så var det disse spørsmålene da.

De handler jo om oss som faktisk er VELDIG voksne. Som fortsatt lar andre bestemme over livene våre.

 

1. Hvorfor skal andre mennesker bry seg med hva JEG vil gjøre med MITT liv?

2. Hvorfor skal jeg føle at jeg må svare for andre mennesker?

3. Med hvilken rett forsøker de å blande seg oppi mitt liv og endre mine avgjørelser for meg?

 

Og tilslutt:

Har de menneskene tenkt å ta ansvaret for meg dersom jeg følger deres meninger om meg, og det går galt?

 

Hva mener dere?

Skal vi la dem diktere oss??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

I dag betaler jeg prisen for at jeg ikke greidde stå opp for meg selv, men spiste slik jeg trodde var enklest i forhold til de andre.

Jeg verker i kroppen, jeg er oppblåst, jeg er feit og ekkel og kroppen min hyler i protest. Jeg er i dritthumør også, som resultat av alt.

Er det virkelig verd dette, å ikke markere at nei takk, jeg spiser min egen mat?

Nei, det er ikke verd det.

Hvor mange dager går det tro før jeg begynner å komme tilbake til det gode jeg hadde.

Greidde ikke trene i dag heller. Kroppen min verker, alt er helt i utakt, jeg er helt gåen.

Nei, dette vil jeg slett ikke!!!!! Fytti katta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg mener: de andre, de du gjorde dette for: hva fikk de ut av det? Ble de lykkeligere? Gladere? Smakte maten deres bedre eller verre av det?

 

Du har det ihvertfall IKKE noe kult.

 

Og for dem spiller det nok dessverre ingen rolle.

 

Du er verdt så mye mer, snuppelure.

Jeg skulle ønske du satte like mye pris på deg selv som vi setter på deg.

 

Sender deg en god varm klem og litt guts.

Om noen få dager er du helt ok igjen dersom du ordner deg selv og spiser det du tåler. Og da kan du bestemme deg for å ta vare på deg selv :-)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Går i sirkel og sturer!!!! Men nå har jeg satt brøddeig, grovt speltbrød med solsikkefrø. Nam. Lørdagskveld og jeg går rundt og sturer. uff og uff.

Nei, her må hommøret opp. Og jeg er noe bedre i kveld, litt i alle fall. og jeg har fått en lærepenge. Og i morgen er en ny dag. Og sola kan skinne. i alle fall inni meg.

Hei hå jenter. En dårlig lørdag kan bli til en god søndag. Og dere som har en god lørdag, dere kan jo få en sprakender deilig søndag. Alt er jo mulig, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppelure.

 

Og du er jo på vei tilbake til det gamle, bare tenk på hva du avsluttet forrige innlegg med " nei dette vil jeg slett ikke !!!! fytti katta"

 

fortsett derfra med en gang!

 

Lørdagsklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ante ikke at grønn te virket så kraftig på forbrenningen?!

Dette er helt rått!

 

Ekte kinesisk grønn te.

Trekker den i 7 - 10 minutter.

Ikkeno sukker eller melk i denne teen, bare drikker den som den er.

 

Og wow! Det virker, tror jeg????

 

Jeg spiste noe ost igår som jeg svellet kraftig av, men den svellinga gikk over med den grønne teen. Noe for deg snuppelure?

 

Jeg bruker den jeg kjøper på helsekosten; ayurvedic organic green tea.

Og så er de så søte, for det er et ordtak på hver eneste lille lapp på teposen.

 

Idag fikk jeg bl a: "Be proud of who you are".

 

Yep :) KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal jeg virkelig prøve om noen uker, er ørten mil til nærmeste helsekost her.

 

Det er som jeg har følt helt siden i våres, flyttingen vil bli utrolig positiv på alle måter. Yessssss

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Grønn te, ja, gjett om jeg skal haste til helsekostbutikken på mandag morgen.

Har første avtale klokka elleve, og før det skal teen være innkjøpt!

Takk igjen for godt råd.

"Giften" begynner sakte å sige ut av kroppen min. Fy søren, kroppen har gitt meg en skikkelig påminning nå.

Jeg skal jobbe for en glad kropp! Jobbe ja. Ingen ting kommer gratis,. Men en glad kropp er verd det! En uglad kropp er pyyyyyyyyy.

Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen

 

Jeg skrev et ganske langt innlegg om GR og Silvametoden under Internettkurs, men burde kanskje lagt den her. Uansett er dette dagen for å huske mental trening for meg. Jeg skal ta i bruk gamle og halvt glemte metoder og bruke dem til å øke resultatene og nå målene mine.

 

Ha en super søndag alle sammen :-)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjempe koselig hilsen på bloggen min, er stadig vekk innom denne tråden å leser litt om hvordan det går med dere her inne, er også innom den andre tråden din.

 

 

Ville bare ønske deg en kjempe fin søndag:)

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

queens kommentar om mental bearbeiding inspirerte meg til å skrive det innlegget tidligere idag. Nå har jeg gått en lang tur. Glemte kameraet, fordi jeg testet ut vann med litt guarana i, og det ga meg et kjempekick! Satt her og følte meg litt urolig og halvirritert før jeg utførte den testen og dermed langet jeg ut nedover og oppover bakker før jeg visste ordet av det. Jeg brant av 617 kalorier, gitt!

 

Deretter tok jeg 100 situps, hvorav 50 var for de skrå magemusklene.

Biceps, triceps og nå er jeg ganske skjlven og fornøyd :-) Skal ta en lang varm dusj, en god shake med proteiner og glutamin og deretter skal jeg jobbe litt.

 

Dette gjør jeg egentlig ganske ofte på søndager. Det er så deilig å få igang tankeprosessene, og de flyter ofte bedre når man går enn når man sitter.

 

OK, har dusjet mens innlegget bare lå her og ventet. Sitter og sutter på dagens første kopp med kinsesisk grønn te og sitatet: "May your inner self be secure and happy". :)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesten ferdig med dagens jobb, som er planlegging av et stort arrangement seinere denne måneden. Det var moro :)

 

Nå skal jeg ut og ta de bildene jeg ikke fikk tatt i dag morges fordi jeg gikk som en gal langs veien her istedenfor. Nå har jeg trent og tenkt og jobbet ferdig, så nå kommer belønningen: tur med fotoapparatet, men først en herlig lunsj med speltbrød, bryggas krepsesalat og avocado. Pluss en ladning nykvernet pepper.

 

HERLIG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flettemette

Hei anto! Tøff ny signatur for en tøff dame!!

Jeg henger med, leser og lærer, skal nå gå bort fra den vanlige grønne poseteen, det er helt sikkert!

Ha en fortsatt fin søndag

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...