Gå til innhold

Endelig slank!


Gjest anto

Anbefalte innlegg

Hòla mi amiga Anto, (sikkert ikke riktig, pytt pytt) så heldig du er som er i et varmere land... sukk... klart du må være med på moroa, kan da ikke sitte å ugle alene når du er på tur...

 

Nei ha det hyggelig!! Klem Magan.

 

n015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Hei alle sammen, takk for koselig hilsner på spansk og norsk ;)

Maten i barcelona har nesten drept meg, jeg sveller som en gal, og klærne sitter stramt. En kilo opp og jeg føler meg som en vannballong.. haha. OK, det kommer til å gå over på et par dager etter min selvkomponerte grønne grønnsaker og vann-diett, som jeg da pøser på MYE av mellom alt det andre jeg vanligvis spiser. Det er ekstremt vanndrivende.

 

Barcelona var fantastisk, pulserende, deilig, varmt, masse å se, et funn av arkitektur og kunst. Været var herlig, sola varmet, hotellet var veldig bra.

 

Alt i alt en fantastisk tur som er verdt en kilo opp og svelling fra herfra til månen.

 

:) Ha en super uke alle sammen!

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERLIGHET!

Jeg jobber meg skvett forderva - hehe. men det tjener jeg jo fett på, så det er ok for nå. Den korteste uka jeg har hatt siste 8 ukene er 50 timer, den lengste var 64. Så alt mellom der er det jeg stort sett lander på, og sånt føles det godt i lommeboka av ;)

 

Utfordringen er overtidsmaten, snacksen innimellom, alt det "vanlige" folk spiser, og som jeg IKKE kan spise. Det går en del Nutrilett-barer og proteinshakes (fullkost). Men jeg må innrømme at jeg begynner å bli ganske lei av sjokoladesmak til middag og vaniljesmak til lunsj. For å sette det litt på spissen.

 

Etter at jeg kom hjem, fikk jeg en megaforkjølelse. Noe som sier meg at all den jobbinga har gitt meg svært nedsatt immunforsvar. Men det er også ok, for jeg tror at forkjølelser osv er med på å bygge immunforsvaret opp igjen ettersom kroppen fighter det av.

 

Idag jobbet jeg hæ'ern forsyne meg fra 07.00 til 21.30. Det ble noen timer, det, kanskje. Imorgen skal jeg gå hjem klokka 17.00!!! Det blir kjempeherlig :-)

 

Ha en super dag alle sammen :-)

 

Nattaklemmer fra anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anto,

Ønsker deg ei superfin uke! Greit å jobbe mye en periode, så lenge en får tatt seg inn igjen. Jeg liker også at det er litt trøkk på jobben.

 

Synes du er innmari flink med maten, og skjønner godt at det er første pri for den svellinga høres ikke særlig god ut.

 

Det blir vel roligere tider etterhvert, og vi skilpadder jobber oss jevnt og trutt videre, ikke sant?

 

Tenker på deg, og ønsker deg alt godt:)

 

klem fra queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skilpadder jobber oss framover. En millimeter av gangen.

I øyeblikket er mine millimetere veldig små, men jeg skal prøve å ekspandere dem litt neste uke.

 

Milde maroder så sjuk jeg er, forresten. Ble smittet på turen, og nå blomstrer basillene og danser jenka i ansiktet mitt. Oh well.. det senker unektelig tempoet mitt. Ulempen er at jeg ikke trener. Men maten holder jeg meg pent tiol. Ikkeno mer svelling på denne jenta! Så lenge jeg KAN styre det, er det jo såre enkelt.

 

Jeg jobber med informasjon og kommunikasjon internt og profliering eksternt i et relativt stort Oslo-firma. Stortrives, har fullt trøkk, elsker det men nå går det en kule varmt x 2 fordi jeg har topp på 2 prosjekter samtidig, ett internt og ett eksternt. Det er relativt heftig. Det er en voldsom mengde overtid, men det er klart det gir klirr i kassa, og det liker jeg jo.

 

Jeg elsker jobben min, stortrives med kollegaene mine og ser muligheter for utvikling over tid. Lønna er ikke verst, men kunne vært bedre. hadde nok fått mer i et annet firam, men kanskje ikke samme enorme utfordringer og gode arbeidsforhold. Så summa sumarum er jeg fornøyd :) men 60-timers uker er steinhardt... ihvertfall når det går over såpass tid.

 

Dette tar kanskje en ende rundt midten av oktober, så dette fikser jeg fint.

Skal ha fri fredag og hele helgen, så da skal jeg ikke gjøre mye.

 

Nok skravling fra meg. Livet er morsomt, og det er gøy å jobbe. Kostholdet mitt har fått seg en ufrivillig knekk, helt umotivert og veldig teit, jeg hadde ikke lyst på den typen mat engang, men måtte jo spise NOE. Men nå er jeg tilbake til mat jeg liker og tåler og verden smiler. Svellinga er på kjapp tur nedover. Det er kjempedeilig ;)

 

Ha en super kveld alle sammen.

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.

 

Jeg stortrives nå. Det lønner seg å stå på og gå for det man vil ha og ikke gi opp, ikke slakke.. da oppnår man det, og det føles vanvittig bra. Sånn er det med slankingen også. Jevne skritt mot målet, gjør ingenting om de er små, men går de små skrittene framover, kommer man i mål.

 

a050.gif God helg til alle skilpadder.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Anto du er inne på noke vesentlig der. Det er no faktisk best å gå ned i skilpaddefart, trur no denne skilpadda her (meg sjølv altså) er kommen på den berømte vekt terskelen. Kiloane har kilt seg fast og har hatt ein tendens til å snike seg feil vei. Får håpe at det er all "flyginga" på fjellet som har gjort det.

Men det får ta den tid det treng, sjølv om mål kan virke uendelig langt vekke av og til.

 

Ha ei fin helg alle sammen ;):)

 

Klem Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm.. det er bra å gå ned i skilpaddefart.

Da rekker man å nyte vektnedgangen også. Og jeg tror at resultatet vare lengre, jeg. Fordi man blir vant til vekten over langen.

 

:-)

 

Nå er jeg seint oppe til meg å være, men jeg har jo sovet to ganger idag.

Men nå skal jeg nok legge meg.

 

Nattaklemmer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Jeg støtter Ellie, pass på deg selv np Anto!!! Av og til kommer feber og annen styggeskap for å minne oss på at NÅ er det på tide og unne seg selv hvile og noe godt.

Hei då fra sofasliteren, som ikke greidde komme seg på trening i dag. Håper det er treningsrom på hotellet der jeg skal bo i neste uke, ellers går det ille med mine nye gode vaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er helt nede på lav fart, og det er litt deilig akkurat nå.

Sitter i senga og leser Den niende innsikt. Jeg leser den for annen gang, men merker at den gir meg enda mer denne gangen.

Den er oversatt fra den engelske The celestine prophecy av James Redfield. En intellektuell, åndelig, spirituell bok om hvordan vi mennesker kan kommunisere, se skjønnhet og kjærlighet og bruke energier til hevrandres beste. Og dermed øke bevissthetsnivået og fremme bedre resultater - på alle områder.

Det handler om evolusjon og vår mulighet for å ta del i denne. På et bevisst nivå.

 

Så jeg ligger i senga. Leser. Sover. Leser igjen. Spiser litt, men ikke mye. Orker ikke. Og så jeg som aldri er syk, da...EN sykedag på fire år.

 

Men nå har bihulebetennelsen tatt meg.

Så jeg sover og hviler og tar livet ganske så med ro. For dette VET jeg at vil utvikle seg til noe mye verre dersom jeg ikke girer helt ned nå.

 

Derfor: den niende innsikten. Og imorgen, kanskje den tiende.

 

Ha en superfin helg alle sammen :-)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Jeg støtter Ellie' date=' pass på deg selv np Anto!!! Av og til kommer feber og annen styggeskap for å minne oss på at NÅ er det på tide og unne seg selv hvile og noe godt.

Hei då fra sofasliteren, som ikke greidde komme seg på trening i dag. Håper det er treningsrom på hotellet der jeg skal bo i neste uke, ellers går det ille med mine nye gode vaner.[/quote']

 

ehm du snuppelure du? Husk at om det ikke er trimrom der, så er det noe som heter ben å gå på og frisk luft har man heller ikke vondt av ;)

 

Streng hilsen fra frøken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Anto:)

jeg har ikke lest den niende innsikt, men hørt en del om den av søstra mi. Fikk en annen bok av henne som heter Ørnen og rosen. Er visst ganske høytsvevende som hun sier, å burde egentlig ha lest den boka du holder på med først. Men skal lese den alikevel. Driver å setter opp en "timeplan" for meg selv, som både skal innholde husarbeide, egenpleie og lesing. Må gjøre noe før jeg blir gal av å gå hjemme... Har to permer om NLP teknikk jeg skal gjennom, en bok om meditasjon, yoga og litt andre ting. Er ganske interressant når man begynner å lese. Leste Reisen i sommer å syntes det var en bra bok. Litt naivt skrevet, men liker absolutt innholdet i den. Leste også Ryd op i dit rod, på dansk som du skjønner. Den handler om Feng Shui på en måte. Men handler om dette å ha det ryddig rundt seg, for rot tapper en for energi.

Håper du føler deg bedre imorgen:)

Klem fra Rina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...