Gå til innhold

Endelig slank!


Gjest anto

Anbefalte innlegg

En dag i ro igår var gull verdt. Skal ha en rolig dag idag også. Det er jo ikke snakk om å trene med bihulebetennelse, så her er det bare å holde hodet høyt og ikke bøye seg og ellers ta livet helt med ro. Prøver å unngå antibiotika, men smertestillende er helt nødvendig og siden jeg sjelden tar piller i det hele tatt føler jeg meg jo helt dopa etter to ibux.

 

Så jeg har det herlig. Ligger og halvslenger i senga, drikker varm te, masse vann, spiser litt sjokolade og prøver å få i meg proteinrik mat som f eks kylling.

 

:-) Alt i alt er det en herlig søndag

 

Ha en fin dag alle sammen

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
En dag i ro igår var gull verdt. Skal ha en rolig dag idag også. Det er jo ikke snakk om å trene med bihulebetennelse' date=' så her er det bare å holde hodet høyt og ikke bøye seg og ellers ta livet helt med ro. Prøver å unngå antibiotika, men smertestillende er helt nødvendig og siden jeg sjelden tar piller i det hele tatt føler jeg meg jo helt dopa etter to ibux.

 

Så jeg har det herlig. Ligger og halvslenger i senga, drikker varm te, masse vann, spiser litt sjokolade og prøver å få i meg proteinrik mat som f eks kylling.

 

:-) Alt i alt er det en herlig søndag

 

Ha en fin dag alle sammen

 

KLEM[/quote']

 

Hei anto,

Det er så moro å lese om din livsglede, og de verdiene og gledene du ser i alt!

 

kjempeklem fra queen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svellingen er på nesten ute av kroppen og jeg er nede på 66,9 igjen. Det er jeg superfornøyd med! ;)

 

Bihulebetennelsen og feberen er på vei ut av kroppen, og jeg hper at jeg kan begynne å trene igjen om noen få dager. Det er kjedelig å ikke få trent.

 

Ha en fin da alle sammen :-)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vare på deg selv' date=' så du blir frisk så raskt som mulig :D

 

Jeg har veiedag idag............. ned 1,7 kg og ned 1 cm ;)

 

Klem ;)[/quote']

 

 

Så flott Jamba, dette går virkelig så det suser!

 

Og Antonia, pass på deg selv og bli frisk! Godt at du er såpass bra at du kan lese og kose deg med det. God bedring!

 

Klem genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk, alle sammen.

 

Har vært på jobb idag, stakk en tur til legen og fikk antibiotika og kortisonspray og streng beskjed om å bruke begge deler i 10(!) dager og dermed basta. Det har visst fått utvikle seg litt mye.. men han syntes det var bra jeg hadde vett på å få i meg ibuprofen og panodil i blanding.

Jaja.. jeg liker egentlig ikke å ta piller, men sånn er det en gang imellom.

Om et par dager er jeg MYE bedre, og jeg har vært flink til å sette sammen mat etter hodet og tvinge meg selv til å spise selv om jeg ikke har klart like mye. Det gjorde nok sitt til at jeg gikk ned 0,6 kg denne uken likevel.

 

Målet denne uken er å komme ned igjen på 66,5 eller helst litt under.

 

Jenter, dere er kjempeinspirerende.

Må bare smile når jeg kommer inn her og leser, og det blir man jo friskere av med EN gang :-)

 

Klem til dere alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har funnet ut at jeg har gått ned nesten 1 kg i måneden i snitt siden jeg startet, og det er jeg kjempefornøyd med!

Det høres sikkert ikke så mye ut for mange av dere, men jeg har et seriøst stoffskifteproblem som jeg gjerne vil holde i sjakk uten medisiner, og så langt har jeg ikke bare klart det, men jeg har også klart å gå ned jevnt og trutt i vekt.

 

Jeg er megastolt over dette, og håper det er mange skilpadder med meg der ute som har lignende resultater å vise til som de er megastolte av.

 

Jppi!! ;)

 

KLEM alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flettemette

Hei! Du er kjempeflink anto! :-) så gjennomført målrettet! Denne skilpadden brukte 1 år på like mange kilo...og her er det MASSSSE å ta av.. så

Keep up the good work!

 

og God bedring!

 

Nattaklem fra flettemette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grønne teen jeg drikker, har et lite kinesisk visdomsord hengende på den lille flappen i enden av tråden. På den jeg fikk igår, stod det: The beat of your heart is the rythm of your soul.

 

Hmmm... ;)

 

Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer meg grønn te jeg også ;)

 

Står på farta til flytting, har lagt opp til flytting lørdag, så det er jo noen dager igjen, men tror jeg kan få det travelt. Det har vært utrolig mye mas og hasteting på jobb, så selvfølgelig har tida gått med til det, burde jo ha visst det. Og igår ringte min datter og lurte på om det kunne passe at lastebilen kom tidligere, torsdag, hjeeeeelp. Har ikke fått vasket eller pakket noe særlig, men det går sikkert bra. Vet jo at det er utrolig mye jeg rekker når jeg bare setter igang, er jo vant til å jobbe på hælene :D

 

Blir ikke mye av den vanlige trimmen de neste dagene, men kommer garantert ikke til å bli mange minuttene i sofaen heller, men maten vil gå greit. :)

 

Vi står på videre, skal jo komme i mål, og bli der ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. men han syntes det var bra jeg hadde vett på å få i meg ibuprofen og panodil i blanding..

 

 

Ja det er snodig det der Anto, jeg gikk også på samme "kur" en gang. Føltes litt rart å blande to ulike smertestillende, men men, de vet nok hva de gjør disse hvitfrakkene.

 

Måtte smile når jeg leste det du skrev om at du følte deg dopa etter et par ibux, etterfulgt av "Så jeg har det helt herlig" :-) Ikke for ingenting at det kalles husmordop, he he!

 

Håper du er ute av rusen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!

 

Ja, heldigvis. Regner med å måtte dope meg litt når jeg skal sove, men har klart meg uten hele dagen, så jeg har holdt meg både våken og klar. Det er jo helt topp.

 

Regner med at jeg er mye bedre imorgen for da har jeg vært på antibiotika i to døgn. Det skulle gjøre susen.

 

 

Takk for omtanken, alle sammen :-)

Det varmer, det!

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen ;)

 

Ny dag. Jeg liker nye dager. Jeg liker stille morgener med kaffe og aviser, høstvinden som uler rundt hushjørnet. Tenker på at det været skal jeg snart ut i, men foreløpig har jeg det lunt og godt her inne med dagens første kaffe og frokost-TV. Det er onsdag, jeg skal ikke holde kurs, og verden ser litt snillere ut. Det gjenstår MYE jobb, men det er ihvertfall bare jobb.

 

Jeg gleder meg til helgen, men mest av alt gleder jeg med til onsdag om 2 uker ;)

 

:-) Ha en fin dag alle sammen

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for flytting, svigersønnen min kommer med lastebilen idag, gleder meg veeeldig ;)

 

Skulle ikke ha kommet før lørdag, så det er en smule travelt, men kommer ihavn. Blir her en dag eller så til, fant ut at det var enklere å vakse etter at huset er tømt. En seng og et par stoler blir igjen, så noe hvile er det muligheter for.

 

Helga blir topp, skal pusle og sette på plass. Og så står det en flaske hetvin og venter på meg i huset jeg skal til, skal leie av svigersønnen, han har overtatt huset etter sin far, men blir såpass lang avstand mellom oss at vi må ta på hatt og frakk for å gå på besøk ;)

 

Vi fortsetter i samme spor, håper jeg klarer å holde meg i skinnet ang. hetvinen :D

 

Ha en strålende dag :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...