Gå til innhold

sommerinnspurt uke 7


Gjest lillebilla

Anbefalte innlegg

Gjest lillebilla

sju uker allerede!!! hjelp, jeg har gått ned 900 gram denne uka. Det har vært en del utskeielser iform av to kinoturer med popkorn + nesten en hel flaske vin, så er vært fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihå!

Jeg har gått ned 1 kilo siden forrige gang, trass litt eksamenslesings-trøste-godtespising. :)

 

Startvekt: 71,4

Uke 1: 69,8 (-1,4 kg)

Uke 2: 69 (-800 g)

Uke 3: 68,4 (-600 g)

Uke 4: 69,4 (1 kg)

Uke 5: 68 (-1,4 kg)

Uke 6: 67 (-1 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Anne*

Jeg gikk opp 100 g og et par cm i midja siste uke, men har akkurat hatt mensen så jeg satser på at det er årsaken :)

 

I dag har jeg bestemt meg for å ta jogginga litt mer seriøst! Har såvidt kommet igang fra før, men syns det er så utroooolig kjeeeedelig å jogge! Men i dag gikk det bedre, intervalltrening passer meg bedre, variasjon i tempo gjør at det blir morsommere syns jeg, så nå håper jeg det gjør utslag på vekta de neste ukene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebilla

oj 13,7 kg! Det er jo fantastisk. Så langt du har kommet!!! Jeg har gått ned ca 4 kg, og har 10 igjen... kommer til å bruke laaang tid hvis jeg fortsetter i samme tempo, men drømmer om å være i mål til august :) Stå på klumpen, tenk på alt hva du har fått til. selv om se siste kg kan være tøffe er de jo bare en brøkdel av hva du har utrettet! Du har vært veldig flink, og de siste kiloene som er innspurten, de kommer til å gå sammen veien som de 13,7, nemmlig av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serene

så bra, folkens!

Jeg har gått ned...hold dere fast...100 gram! Hehe

Vel, jeg kom ihvertfall gjennom pinsen uten å gå opp, da.

Siste kurskveld neste uke for min del - så er jeg på egenhånd. Tenkte jeg skulle prøve å fortsette selv gjennom sommeren, og kanskje ta et nytt kurs til høsten....

 

Ha en fin uke og god helg!

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebilla

Denne uka har jeg ikke vært så flink med noen ting. Ingen bra måltidsfordeling, lite trim og vet ikke helt hvordan kcal inntaket har vært heller siden jeg ikke har ført opp noe. Er sliten av å lese til eksamen etter eksamen, ha nerver og å sove dårlig gjør utslag på overskuddet... Har bestemt meg for å ikke veie meg på mandag. Men jeg skal veie meg i slutten av uka istedet. Når siste eksamen er overstått. Det gleder jeg meg til! Jeg er ikke ferdig med skolen likevel. Skal ha et intensivt kurs i juni også, så sommerferien er fortsatt langt der fremme. Men den gleder jeg meg til :)

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...