Gå til innhold

hjelp? motivasjonen er borte...


Gjest lineha

Anbefalte innlegg

Gjest lineha

heihei!

jeg er ei jente på snart 18 år som sliter med motivasjonen til å slanke av meg rundt 20kg.. . men starter med et mål på 10kg.

jeg lurere på om det er noen her som ønsker å rapportere her, slik at det kanskje blir litt lettere å motivere seg til trening..

 

håper noen slenger seg med?! for jeg trenger hjelp, og kanskje jeg får noen nye venner som er i samme situasjon, noe jeg ikke sier nei til :)

 

vil også veldig gjerne ha tips om hvordan jeg skal slanke meg, føler jeg har prøvd alt.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Hei,hei..

 

Jeg skal selv ta av nærmere 20 kg. Setter delmål på 5 og 5 kg, så virker det mer realistisk. Men for all del. 20 kg er ikke urealistisk det heller. Har to venninner som henholdsvis har tatt av både 25 og 35 kg. Bare av å legge om kostholdet og trimme i moderate mengder.

 

Selv startet jeg 7. mai og har til nå gått ned 4,2 kg. Jeg er veldig fornøyd. Det er en lang vei å gå, men jeg ser at det er mulig.

 

Når det gjelder trening er kanskje det lureste jeg har gjort å investere i en skikkelig skritteller. Utrolig motiverende å se hvor mye jeg går i løpet av en dag. I tillegg til at jeg tar på meg og går en ekstra tur dersom jeg har for få skritt.

 

Jeg ønsker deg lykke til :) Alt er mulig. Vil man, så kan man!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...