Gå til innhold

Mmmm så godt!


Gjest Nedigjen

Anbefalte innlegg

Gjest Nedigjen

Jeg har kjøpt en flaske Mills sandwichmajones i smaken sweet curry. Utrolig godt sammen med kjøttpålegg og litt grønt :) Og hjertegodt :) 265 kcal pr 100 gram, men man bruker jo ikke så mye. Jeg tok rikelig og brukte ca 25 gram til to brødskiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt den samme bare i Aioli variant. Den er også kjempegod.

Ble overrasket da jeg så hvor lite kalorier det var i den i forhold til f.eks vanlig majones (som de sikkert bruker i Aioli man får på restaurant) Dette blir nok sommerens favoritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Jeg tror den curry-majonesen kan være veldig god som basis for en påleggssalat med f.eks kylling, ananas, paprika og kanskje litt mais? Evt blanda med litt kesam, så blir det færre kalorier :) Jeg har ikke prøvd (enda), men tror det ville blitt vellykka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gemini68

Kjøpte currymajonesen, og den var kjempegod. Laget en skikkelig god brødskive med kalkunpålegg, tomat og agurk. Tror jeg skal prøve å lage den kyllingsalaten din nedigjen. Den hørtes skikkelig digg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabelle

Den vil jeg også ha! Skal kjøpe den så fort butikken åpener;)

 

Vet ikke helt hva jeg skal bruke den til da, men elsker å ha majones på knekkebrød uten noe annet, litt rart kanskje:)

 

Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilleblimindre

jeg har også kjøpt den, og spiser den på brødskive, og oppå putter jeg eple, agurk og salat. eple + karri = sant, nemlig!

 

og så kan man ta litt av den å blande inn i salattunfisk, og blande det med salat, litt ris, eple, agurk og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Jeg har kjøpt en flaske Mills sandwichmajones i smaken sweet curry. Utrolig godt sammen med kjøttpålegg og litt grønt ;) Og hjertegodt :) 265 kcal pr 100 gram' date=' men man bruker jo ikke så mye. Jeg tok rikelig og brukte ca 25 gram til to brødskiver.[/quote']

 

Noen som vet om Aiolien har samme antall kalorier som Sweet Curry? Hvor mange gr. fett er det pr. 100 gr?

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...