Gå til innhold

Minder måltider men oftere? Føler jeg spiser så mye


Gjest Marimoor

Anbefalte innlegg

Gjest Marimoor

Jeg har nettopp begynt å slanke meg, skal ned ti kilo nå elleve mnd etter at jeg ha født. Skal spise 1600 kalorier pr dag. Men jeg synes jeg spiser så mye!

Frokost: 2 skiver

Lunch: 2 skiver

Mellommåltid: 60 gram frokostblanding

Middag: 400 cal

Kvelds 2 skiver

 

Er dette for mye? Har hørt man skal spise ofte men lite, men dette er jo en del.

Blir det for mye karbohydrat av så mange skiver pr dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Det er nok ikke for mye mat Marimoor. Jeg skal spise opptil 1900 kcal og syns det var enorme matmengder i begynnelsen. Det tok meg noen uker før jeg klarte å spise så mye som jeg skulle. Og jeg var skeptisk. Veldig skeptisk. Hvordan i all verden skal jeg klare å gå ned 17 kg med så mye mat?

 

Jeg har nå holdt på siden 7. mai og tatt av 4,2 kg. Så det funker for meg. Derfor akter jeg også å fortsette, men må også innstille meg på at jeg ikke skal spise 1900 kcal for alltid. Da jeg skal ned på 1600 kcal kommer jeg sikkert til å tenke "så lite mat..?"

 

Alt går seg til. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Blondie06

Det er som jeg skulle skrevet selv...:) Jeg har også nettop startet på GR kosthold og skal spise 1600 kcal.Jeg synes det er sinnsykt mye og føler jeg spiser i ett sett.Idag er første dag jeg har greid å få i meg nok kcal og til lunch spiste jeg knekkebrød som til brødrasjonen...og det var mange knekkebrød gitt..4 stykker skulle jeg da spise.

Men jeg stoler på kurslederne og prøver å få i meg 1600 kcal pr dag.Det som er bra er at du unngår småspising av usunne ting-er jo mett hele tiden...:D

(Jeg fikk forresten også baby for ett år siden og skal ned 15 kg så vi er i samme båt kan du si;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...