Gå til innhold

Ferietur og slanking


Gjest Marimoor

Anbefalte innlegg

Gjest Marimoor

Jeg skal til Kroatia en uke, og jeg ser for meg da a det blir vanskelig å vite antall kalorier pr måltid osv hvis man spiser ute. Noen som har gode får eller erfaringer? Jeg ønsker så veldig å lykkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Eneste erfaringen jeg har med mat i utlandet er at porsjonene er enorme motfor det som serveres ute her i Norge. I slike ferietilfeller er det kanskje bedre å spise lite, fremfor altfor mye. Og heller komme seg inn i systemet igjen når man kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Vi reiser en del, og jeg har alltid pleid å legge på meg når jeg er på tur.

 

Denne gangen har jeg hatt noen regler:

 

Fornuftig frokost på rommet

Aldri spise brødet som blir satt fram før maten ( det betaler man for og det er greit å si ifra at man ikke vil ha det.)

Huske å spise litt ofte og ikke så mye.

Jeg synes ikke porsjonene er så store, men det er sikkert forskjell etter hva man bestiller.

Drikker ikke øl, men heller litt vin om kvelden. Vann/soda til lunsjen.

 

Det finnes sikkert masse deilig som fruktsalat, andre salater, omeletter, grilla kjøtt m salat..... mmmm.....

 

Husk at du skal kose deg litt også, uten at det skal ta av helt!

 

Jeg har bestemt meg for at neste år skal slankekuren være ferdig før jeg skal på ferie slik at jeg ikke behøver å tenke slanking hele tiden.

Husk at mye av det du går opp er vann som har samlet seg i kroppen og det forsvinner etter noen dager hjemme med gode rutiner.

 

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...