Gå til innhold

Uke 23- 2007


Gjest trinny

Anbefalte innlegg

Gjest trinny

Hei folkens :-)

 

Ned 0,5 kg forrige uke..sneglefart og er ikke fornøyd akkurat :mad: får ikke resultater etter innsatsen - men egentlig ikke noe nytt det.

Nå som varmen kommer må treningen bli lagt til kveldstid og tidlig morgener, men en omrokkering av trenings tidene overlever jeg lett ;-)

 

Fordelen med sommeren er at alt frister veldig av salater, grønnsaker osv..jo mere fargerikt jo bedre. Vi er jo så heldige som har mulighetene til å kjøpe inn så mye variabelt. Min favoritt sommer middag hittil i år er grillet/bakt laks og salat.. yummi..

 

Spent på å høre fra dere andre..dere har vel ikke ramlet av motivasjonsvognen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datt av motivasjonsvogna og har hatt tre ufattelig dårlige uker, og har lagt på meg hele 5kg. Går det ann?? Ikke var det verdt det heller. Jeg spiser når jeg føler stress og med syke unger og eksamen har jeg vært en del stressa. Nå er det på`n igjen! Dette skal gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere to og alle andre... Jeg hadde en nedgang på 1,1 kilo denne uken, men så hadde jeg en større oppgang uken før dette så... Men noe er i alle fall på vei av igjen... Merker nok at motivasjonen er litt labrere nå.. faller litt lett tilbake til gamle vaner, og når varmen kommer har jeg så lyst på is.... Prøvde light isen til diplomis... den var bare så god sammen med den nye sjokoladesausen som stivner på isen.. Så jeg kan trygt si at det kan ikke jeg kjøpe inn igjen..:)

 

Så jeg får vel bare stå på, prøve å komme litt tilbake igjen... I kveld er det ikke noe is... dermed basta... skal jeg ha noe kjølig i dag får jeg spise saftisene jeg har laget av fun light... Og så skal jeg fryse litt yoghurt med kokossmak.. .den er bare så god. :)

 

I går så kjøpte jeg noen bokser med frukt og vaniljesaus fra dole... ca litt over 100 kcal pr boks.. og de var faktisk ganske gode.. Fin som mellommåltid.. :)

 

Vel det var alt nå skal jeg sette sammen en herlig med sein frokost til guttene mine (de dro seg litt lenge i dag :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinny

Is ja.. det er fristene nå i varmen.. Jeg lagde meg smoothis istedet, har kjøpt plastikk isformer (ispinner) og fryser smoothien i dem.. da får jeg tilsvarende Is, men mye sunnere og veldig godt :-)

 

jobber hele tiden med motivasjonen jeg også, for god er den vel akkurat ikke. Slutte å tenke bare vekt; alle kg man skal ned ( lettere sagt enn gjort..) og heller ta 5 og 5 kg.

 

Mål for uken er nok vann og faste måltider :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og for med utskeielser det har vært... Ufff... Har liksom ikke trodd at det var så masse før jeg begynte å tenke litt igjennom nå i dag...Men har også jobbet en god del hver dag, teller ikke trimpoeng nå, men maling og lett snekkerarbeid teller vel en del hvis jeg ikke husker feil..

 

Begynner å bli litt stiv og støl, og i tillegg baccalao til middag, så det sitter vel sikker noe ekstra vann i kroppen i morgen tenker jeg... :D men jeg må vel bare på vekta da også...

 

Og i morgen skal jeg hente meg en høne og en hane med 10 kyllinger.. så da skal det bli liv og spenning her på gården en stund tenker jeg.. Vi har bygget og ståket i to uker nå, og i morgen skal gjerdet komme opp og da er det bare å hente de.. :)

 

Vel ønsker dere alle en fin uke som kommer, og ikke glem å leve livet nå i sommersolen... Det er jo bare helt herlig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...