Gå til innhold

Ned i vekt, og trenger motivering?


Gjest an60

Anbefalte innlegg

Gjest madamim23

så flnk du har vært! det er en utrolig bra vektnedgang, har du trent mye eller?

Høres ikke ut som du skal få problemer med vektøkning på turen din nei...

I går var jeg i familieselskap, var kaker der, men jeg stoppet på 2 kakestykker, nå er jeg stolt. Er vanskelig å motstå fristelser når det er mye godt å spise.

 

I dag fant jeg frem en bukse ike jeg har brukt på 3- 4 uker, og som da var veldig trang, og det er den ikke lengre:) Jeg er skikkelig fornøyd nå.

 

hvordan har helga vært hos dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar
Gjest frktrulte

Kan vel si jeg har trent en del ja. Nærmer meg slutten på trimtre nummer 5. Holder meg på ca. 20 trimpoeng i uka. Føler jeg har vært lat om jeg ikke klarer såpass, hehe.

Føler jeg også kan unne meg litt ekstra dersom det er behov for det hvis jeg trener såpass. Da er det liksom ingen krise om jeg går litt over kosemerkene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theresen

Eg enda opp med nesten 9 trimpoeng denne veka. Skulle så gjerne hatt meir, men eg er glad eg klarer 7 liksom..

Et mat kvar 3.time no, og skal ha rundt 1900 kcal i døgnet. Har bestilt digitalvekt sånn at det blir meir korrekt med inntaket.

Er ganske gira, og har ete berre ein bamsemums i løpet av uka, og et bittelite stykke sjokoladekake. Hadde det vore for ei veke sida, så hadde eg nok ete 3 stykker av den kaka. Så eg har ikkje ein gong brukt opp kosemerka denne veka(veka som var).Er ganske stolt over det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madamim23

så utrolig bra theresen:)

kjenner meg godt igjen med den kaka, etter jeg begynte på kurs har jeg blitt skikkelig flink på å begense meg, og jeg har alltid vært et godtemums.

Sliter med å få trent nok i forhold til matinntak for tiden, noe som er synd, for da får jeg ikke det vekttapet jeg ønsker;(

 

kurs 1 er snart ferdig, da er det på tide med kurs2, trenger mer oppfølging mens jeg går ned..

holder på å gi opp snart, litt lei av å ikke spise som jeg vil;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Jeg syns vi er utrolig flinke alle mann, jeg! :(

 

Jeg er en utrolig kakemons av dimensjoner, og jeg elsker søtsaker. Men etter at jeg begynte med GR er det egentlig helt utrolig hvor mye jeg har kuttet ned. Denne uka her har jeg ikke tenkt å spise noe som helst som går på kosemerker. Jernkloa er tilbake. Kan heller unne meg litt da jeg har frihelg. Og det er 3 uker unna. Skal se hvor lenge jeg klarer å holde meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...