Gå til innhold

sinna på meg selv brev!


Tuva76
 Share

Anbefalte innlegg

hei til de som vil ha noen å le av og kanskje heie litt på.

 

nå skal jeg hver uke legge ut hvordan min vektnedgang går.

Enten bare for meg selv, eller for de som har lyst til å lese det.

Men det er liksom offentlig. Da blir det kanskje litt mer alvor.

 

Mitt første mål var 7 kilo før jul. Men med mitt tempo nå ser det jo innmari dårlig ut. Gått ned 0,5 kilo tilsammen på en mnd.

Har mange dårlige unnskyldninger for hvorfor det har gått så dårlig...men den sanne årsaken er vel at jeg har brukt alle mulige unnskyldninger for det dem er verdt.

 

Men nå er det slutt. Det er 1 mnd til jeg reiser til varmere strøk, og nå er det ingen bønn.

 

Så nå er det trening og sunn mat som gjelder.

 

Vekt idag er 87,5.

 

Så får vi se om jeg er like sinna på meg selv neste uke, eller om jeg er bittelitt blidere....

 

vi høres...

 

tuva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Jeg også skal til varmere strøk om en måned! hihi...

Det er derfor jeg ikke har gitt opp enda. Jeg hadde IKKE (!) vist meg i bikini sånn jeg så ut for 6 uker siden! Men nå er det altså bedre, men føler ikke helt at bikiniformen er i orden enda... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Hei Tuva.

Jeg skal også til varmere strøk ,om 32 dager :(,og det går ikke så fort med min vektnedgang.Hadde et mål om 5-10 kg,men innser at jeg må være glad om jeg går ned 5 til,så får jeg ta resten etter jul.Har brukt 7 mnd.på 5 kg så dette går treikt,men vi får trøste oss med at det går rett veien.Kanskje vi skal ha en konkurranse:hvem går ned mest før vi drar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

skal til syden om hmmm 11 dager jeg!! Begynte superslankingen for en uke og en dag siden. Kastet alt godteri og helte ut alt som heter saft og brus. Jommen gikk ikke både jeg og sambo ned 2 kilo på denne uka.... utrolig! Enda masse å ta av - men jeg prøver å tenke at i syden skal det mye til å møte kjentfolk og jeg kommer aldri til å se folka igjen alikevel så derfor skal jeg bade og kose meg!! (har ikke badet på tja 8-10 år og egentlig så liker jeg det).

 

Nyt sydenturen damer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...