Gå til innhold

Jeg begynte i går...


Gjest Aprikosen

Anbefalte innlegg

Gjest Aprikosen

Hei på dere!

Jeg begynte i går, men fant ikke ut hvordan jeg fikk delta i forumet. Fant jo det ut til slutt. Jeg har prøvd mange ganger å slanke meg, men har aldri lykkes noe særlig. Jeg er nok ikke streng nok med meg selv, tenker jeg.

I går kveld trente jeg etter en video (i form) i en time, ble svett og varm, føler at det virker like godt som noe annet iallfall. Nå fikk vi torden og lyn her (Vestlandet), så jeg bør vel helst slå av pc'en så den ikke krasjer... Nei, jeg venter litt. Jeg prøver å trene regelmessig på treningssenter, danser linedance (er også med å opptrer), går turer og i dag kjøpte jeg rockering - det skal være god trening, sier de - så får vi se da... Men så er jeg glad i mat, prøver å være bevisst hva jeg spiser, men innimellom så blir jeg jo fristet. Jeg har cøliaki og da er det ofte at jeg ikke kan smake på det som serveres f.eks. vafler og sånne ting. Så av og til så MÅ jeg bare ha det og da lager jeg litt når jeg får besøk, så kan jeg også kose meg litt. Håper at det kan hjelpe meg litt at jeg er innpå disse sidene hver dag og får masse råd og oppmuntring. Jeg er nok en optimist, tross alt ellers hadde jeg vel gitt opp for lenge siden.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...