Gå til innhold

Søtt etter middag...


Gjest makrell

Anbefalte innlegg

Gjest makrell

Jeg har noen ganger yst på noe søtt etter middag... Da bruker jeg å lage meg nes-cafe kaffe med sjokoladesmak...eller karamell....eller vanilje... En kopp inneholder ca 80 kcal,syns ikke det er så mye når det blir bare et par dager i uka.. Og det er jo bedre enn å stappe i seg en sjokolade eller kake eller is eller noe.. Tar bort søthungeren hos meg iallefal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

Jeg er glad i espresso. Lager også gjerne en kopp etter middag og har i to sukkerbiter. Det søyver mitt behov for noe mere (i hvertfall intill jeg kan begynne å tenke på kveldsmat hehe....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makrell
men dette går vel av kosemerkene?

 

Mntjaaaa.... veit ikkje... Men æ følge ikkje slavisk 1600 kcal... litt over og litt under... Så lenge det går nedover så e det jo greit...! De kosemerkan har æ aldri brukt,æ kose mæ når æ vil... (med måte selvfølgelig..)Og som sagt...;så lenge det går nedover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makrell
Jeg er glad i espresso. Lager også gjerne en kopp etter middag og har i to sukkerbiter. Det søyver mitt behov for noe mere (i hvertfall intill jeg kan begynne å tenke på kveldsmat hehe....)

 

Hehe...Kveldsmat e best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

den confecta-kakaoen er vra. 39 kalorier. ellers synes jeg det hjelper å skjære et eple i biter. dessuten: dalder er usannsynlig søtt, og har nesten litt godterikonsistens! indian chai teen til twinings er veldig god, med smak av kanel og kardemomme. nesten som å drikke kanelboller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...