Gå til innhold

Nå er jeg i gang


Gjest Aprikosen

Anbefalte innlegg

Gjest Aprikosen

I dag har jeg prøvd å spise fornuftig, og så har jeg trillet tur med barnebarnet mitt, det syns jeg er så kjekt. Hadde med vann på flaske og litt frukt som vi koste oss med. Kjæresten min kom og inviterte meg på middag på kafè, de hadde komler og salt kjøtt m/erter. Siden jeg ikke kan spise komler så ble det salt kjøtt og erter på meg. Jeg måtte til og med sette litt igjen for jeg ble så mett. Etterpå var det jobbing. Jeg holder på å lage ny plen og det er ganske tungt arbeid, syns jeg. Fikk forbrent endel kalorier der, ja...

Jeg fikk litt dårlig samvittighet etter den middagen, men men... mat må vi jo ha uansett, og i dag i denne varmen så orket jeg ikke å lage middag. Foreløpig har jeg vært flink med godteri og snacks, men så er jeg jo bare nettopp begynt også da. Hvordan er det med dere, går det greit eller?

Jeg har et lite tips når det gjelder noe å putte i munnen sånn innimellom: jeg har en liten skål med litt nøtter og små biter av mørk sjokolade stående fremme, og det er jo faktisk sunt snop.... Ellers så syns jeg popcorn er godt når jeg har lyst på noe salt, eller snack à jack. Uff,nå ble jeg sulten.... jeg får ta et stort glass med vann og gå og legge meg, tenker jeg. Natti natti, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...