Gå til innhold

Tips mot søthunger og fetthunger!!


Gjest Sommerfrisk

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Jordbær m vanilsjesaus har hjulpet meg mange ettermiddager og kveldsstunder når jeg har hatt løst på noe søtt. mos jordbærene da smaker de bedre.

 

1 porsjon a 2 dl jordbær 30

0,5 porsjon a 50 gram vaniljesaus kjøpt 37

 

Hilsen gulov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest abelille

Dersom du bor nært svenskegrensen kan du kanskje kjøpe snabbvaniljesaus (uten koking). Jeg blander den med skummetmelk, blir litt tynn, men greit nok for meg. Heistad sjokoladepudding (diabetiker) synes jeg er god (synd at ikke vaniljesausen deres er god). Litt dreamis vanilje yoghurtis er også greit av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Prøv med 2 riskaker med 10g peanøttsmør i mellom = ca. 100 kcal

 

Jeg kjøper peanøttsmør uten tilsatt sukker, da er det bare bra å få i seg litt sunt fett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har hørt at krom kan hjelpe mot søthunger, men har ikke testet det selv.

 

Jeg er en typisk salt og fett-mons. Jeg synes ikke noe gjør det lett å holde seg unna pizza, pommes frites og snacks, men kjøtt er det beste alternativet for meg siden det er både godt og mettende. Det hender jeg lager meg lavkalori utgaver av junk food, feks panert kyllingbryst ( jeg blander griljermel med chicken & steak krydder og ruller den i blandingen) stekt i ovnen. Tilbehøret kan du jo velge selv, men velger du usunt så bruk mindre. Jeg synes hvertfall det er nokså tilfredsstillende i motsetning til de fleste andre alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleBett

hjelper denne "oppskrifta " her

 

2 ringer ananas (i juice, ikke lake)

10-20 g hakkede valnøtter

 

viss jeg ikke husker helt feil, er det 116kcal. Kjempedeilig, sunt og metter litt også!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Jordbær m vanilsjesaus har hjulpet meg mange ettermiddager og kveldsstunder når jeg har hatt løst på noe søtt. mos jordbærene da smaker de bedre.

 

1 porsjon a 2 dl jordbær 30

0' date='5 porsjon a 50 gram vaniljesaus kjøpt 37

 

Hilsen gulov[/quote']

 

Prøv mager kesam med vaniljesmak, det er sunnere enn vaniljesaus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...