Gå til innhold

10 juni 2007 - starten på ett lettere liv


Gjest li88

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg har atter en gang bestemt meg for å få vekk de uønskede kiloene. Sommeren er ikke bare nær, den har faktisk kommet, og det med stormskritt :D Jeg har et ønske om å gå ned rundt 20 kg, dvs å veie ca 60 kg. Og får å nå målet vil jeg gjerne dele denne "kampen" med noen andre som er i min båt.. Jeg er 18 år og går siste året på videregående. Men så lenge noen skal kjempe denne kampen med meg, spiller ikke alder noen rolle. Jeg er takknemlig for all støtte og motivasjon som går an å få, og jeg trenger det. Vektproblemet har plaget meg bevisst siden jeg gikk i 8. klasse.. og jeg vil ikke følge denne utviklingen til jeg er 20 år, missfornøyd med hvordan jeg ser ut. Nei, jeg vil entre 20-årene mine med et stort smil og mye selvtilit. Det er mitt største ønske.

 

Som sagt, jeg trenger lagkamerater... eller konkurenter, hva som helst..

 

Jeg er forresten 166 cm høy..

 

Mitt første delmål er når juni måned slutter (om ca 3 uker), skal jeg ha gått ned 4 kg.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du!

 

Gå inn på tråden "Ned i vekt, og trenger motivasjon?".. vi er hvertfall 2 stykk som skal "samarbeide" der:) og vi har veiedag på tirsdager.. altså imorgen:) så kom inn der, og vær med!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten må jeg bare si at jeg ville ikke satt meg for øye mål.! Å si man skal gå ned 4 kg på tre uker, kan lett være et litt høyt mål.. det er godt mulig du klarer det, siden du begynte igår, og i begynnelsen går kroppen ned mer enn om man har holdt på lenge.. men ville heller satt meg et mål på 1 kg i uken, og alt som kom over det er en liten bonus. da slipper man å "mislykkes" og man blir ikke skuffet..:D

 

Men velkommen inn på den andre tråden!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...