Gå til innhold

Trimpoeng :-)


Gjest daeman
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, Mannen med magen utenfor beltet her :-)

 

Jeg har nå vert ute i skogen og felt tre og ryddet greiner osv i 2,5 timer. rimelig hardt og intensivt arbeid. Hvor mange trimpoeng får man for dette ? Og eventuellt hvor mange kcal går med ? Finner ikke noen alternativer i aktivitets/trim listen.

Kan anbefale alle å ta seg noen timer i skogen og "herje litt" å bli skitten og ikke minst få ved som man kan varme seg på senere :-) Nb !!! det er skikkelig drittvær på vestlandet for tiden.

 

Livet er godt å leve :-)

 

Daeman - "the male veight looser" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Dessverre har dem bare tatt med moderat styrketrening i listen, men dette høres ut som hard stryrketrening for meg. Jeg ville derfor satt det på moderat styrketrening, men lagt til f.eks 1 time. Man forbrenner MYE når man bruker store muskelgrupper som ved arbeid i skogen. Mod. styrke blir man ikke så svett av som det høres ut som du ble i skogen, så ta derfor litt i.

 

Evt sett det på rask gange, eller sykling. Finn en sammenlignbar aktivitet du blir like sliten og svett av.

 

Bra forresten å se at du er her ennå og du er ikke en "looser"! .(... -heller en "losser" etter lempingen på veden! Ha-ha, ler meg ihjel! :-) :-) )

 

Sols

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Igjen.

Takker for tilbakemeldinger :-) Meget hyggelig.

Jeg er kommet så godt i gang nå med livstilsendring, at nå er det forsent å snu. Ikke at det er ønskelig heller. Har vel til nå klart å legge vekk en 5-6 kilo siden jeg startet for 3 uker siden. Alt føles lettere. Det er ikke bare vekten som er lettet for hvær gang jeg veier meg. Tilværelsen er lettere. Bør nok etterhvert legge inn mer regelmessig trim, trening eller Skogsarbeid fremmover :-) Men dette kommer. Skal ha min egen ofisielle ukeveiing i morgen, søndag. Gleder meg til resultatet. Får positive tilbakemeldinger fra menneskenen rundt meg også. De sier de ser resultater, da spesiellt i ansikt og MAGEN. ENDELIG !!! :-)

 

Kos dere :-)

 

Daeman - Mannlig VEKT taper - JIPPI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott!! Morsomt at du er så motivert, og ser at annet kosthold forandrer deg på mange måter. Ved en anledning gikk jeg ned 15 kg (som er tilbake og vel så det..), og da merket jeg meg hvor utrolig mye lettere det var å bevege seg. Å gå samme strekning til jobb, med en rimelig stigning av en bakke, ble helt annerledes med 15 kg mindre. Klart man blir lettere til sinns også av slikt! Dessuten har "innsida" godt av det også, hjerte og lunger lever så mye lettere! Lykke til i uken som kommer med videre motviasjon og trim! Vi gleder oss til å høre resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei SOLS.

 

Du må ikke være lei deg :-)

 

Det var jeg som var nne og la til Weight for å unngå missforståelser. Jeg føler meg overhodet ikke som LOOSER men snarere en WEIGHT LOOSER :-)

 

Daeman - The male weight looser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...