Gå til innhold

?


Gjest emdaju

Anbefalte innlegg

Har "slanket" meg i 3 uker nåhar prøvd nutrilett,knekkebrød og mager kost.Går 1 time hver dag,trener 40 min 2 dager i uka....vekta står bare å stanger!Har kansje gått ned ca 1,3 den ene uka,og så vips har jeg lagt på meg 1 kg,skjønner ingenting,har ikke spist snop eller feit mat denne uka,men har heller ikke gått ned.Ligger på 1100 -1200 kcal til dagen.160 høy og 84 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Gjest hopefull

Hei du!

 

Det er ikke anbefalt å ligge så lavt som 1100 kcal. Som oftest må man øke matinntaket litt. Prøv det, og se om du begynner å gå ned. Det gjelder å spise regelmessig, hver 3 - 4 time, og heller spise flere små måltider enn få store. Jeg spiser mye frukt og grønt som mellommåltider.

Du er jo flink til å trene, fortsett med det, så skal du se at det virker!! Man kan også få en del muskler av å trene, så det kan godt være forklaringen på dine ekstra kg. Måler du livvidde? Den kan fortelle litt om du har gått ned eller ikke. Man kan ikke alltid stole bare på vekta!

 

Mitt totale kcal inntak har økt med 200 kcal siden jeg begynte på GR-kurs. Og jeg går ned! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...