Gå til innhold

hei......igjen


Gjest pichu
 Share

Anbefalte innlegg

hei, har vært på en internet kurs i fjor, men det gikk ikke bra for meg :) siden vi reiste på ferie samtidig ( noe som ikke var planlagt ) så nå gleder jeg meg til å komme meg i gang igjen :)

takk for en flotte side, dette var en kjempe god idè :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristine
Velkommen hit da. Da er vi to nye i alle fall. Lykke til med slankinga fremover :)

 

 

Hei jeg er også ny her ,så dett blir jo spennede ,vi får prøve å snakke med hverandre om hvordan det går framover :) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gått på GR-kurs tidligere i år (nettkurs) Har brukt VG sin vektklubb siden august, men kommer sikkert til å pendle frem og tilbake mellom disse to. Litt mer oversiktelig her med at en får lagt inn flere måltider her. Har stått på vektplatå i en evighet nå, men det blir nå mindre cm av meg ivertfall, kanskje denne nye siden kan være til inspirasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbakemeldingene i VG er like for alle, de er ikke laget "spesielt for deg". Ekspertene er jo eksperter, absolutt, men det er veldig generelt. Hvordan det blir her vet jeg ikke, siden det er 1. dag. Har ikke fått kikket meg nok rundt her inne enda, men alt nytt blir jo fort en vane. Det er sikkett at VG har hjulpet meg til å holde meg i skinnet mens jeg har ventet på denne siden og venneforumet der er helt unikt, det er derfor jeg kommer til å være begge plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...