Gå til innhold

Famler i morket.


Gjest crazynorway

Anbefalte innlegg

Gjest crazynorway

Har siden oktober vaert backpacker i Australia.

Skulle gjerne tro at blakk og reising = vektap men akk.

Sist jeg saa en badevekt var jeg gaattt opp 10 kg fra min helt greie 68 kg til sjokk gulp 78 kg.

Har ikke sett snurten av en badevekt siden mars og vet derfor ingenting om vekten.

HAr den siste maaneden vaert flink med aa jogge etter kenguruer, men foeler ingen endring og har heller ikke mulighet til aa sjekke foeler at det kunne vaert greit og hatt noen som kan bare fortelle at de ogsaa er pa den smale sti og at det sikkert hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Jeg skal selv ut å reise i januar og blir borte i ca. 4 mnd. Jeg gruer meg litt for hvordan vekta ser ut da jeg kommer hjem igjen.

 

Cluet er å spise ofte og ikke så mye. Drikk vann som en kamel og beveg deg. Og siden du allerede jogger etter kenguruene så er du jo i gang.

 

Tenk over hva du har gjort den siste tiden som kan ha bidratt til de ekstra kiloene. Kanskje er det mye lettvinn og feit mat på sene kvelder? Dette vet du best selv. Det er ikke store endringene som skal til.

 

Hvor lenge blir du på reisefot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazynorway

Skal hjem paa senhosten og vil helst ikke at folk skal tenke fyttegrisen hun som trente 5 dager i uken og hadde muskeltone hva har skjedd?

 

Kluet hadet kanskje vaert og ikke festet 4 maaneder i strekk.

Men naa er livet paa vei tilbake til normalen jeg vet hva jeg har gjort galt. det er bare motivasjonen som skorter men det er altid lettere aa ha andre i samme baat.

Slik at man paa dager man har vaert slemme kan tenke fy men se det er haap andre klarer det og begynne med nytt mot dagen etter.

Hvor skal du reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Jeg og noen venninner reiser først til Asia (India og Kina) og deretter til Sør-Amerika (Brasil, Peru og Cuba).

Det fine er jo at det ikke blir noen partytur. Det blir en opplevelsesreise. Så om jeg ikke legger på meg underveis er jeg fornøyd. Blir jeg stående på vekta jeg har da jeg reiser er jeg også fornøyd. Og går jeg ned underveis skal jeg være enda mer fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...