Gå til innhold

Core puls!


Gjest lilli
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som har rent Core puls på sats/ spenst her? Og hva registerer dere det evt dette i?

 

Hei! Jeg har bare sett det stå på timeplanen, men aldri prøvd det. Har du vært på denne timen? Har planer om å prøve det denne timen, men virker litt skummelt med disse vippebrettene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har bare sett det stå på timeplanen' date=' men aldri prøvd det. Har du vært på denne timen? Har planer om å prøve det denne timen, men virker litt skummelt med disse vippebrettene..[/quote']

 

 

Hei!

 

Jeg tenkte også det samme før jeg prøvde CorePuls, men Det var ikke noe skummelt i det hele tatt!! Selvfølgelig er det alltid litt teknikk og tilvenning aom må til, men klarte det helt fint første gangen! Så kast deg ut i det :(

 

Som trimpoeng ville jeg ført det opp under "lett aerobic", tror jeg.

 

Lykke til!

 

 

Bille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerer dette som "step" siden man må også hoppe opp og ned vippebrettet.

Jeg rekommenderer at dere prøver denne timen. Det er ikke skummelt. Jeg synes den er kjempe gøy! og man forbedrer balansen med denne timen.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for svar! Ja Core puls er en morsom og effektiv time, men har jo endel uvanlig øvelser sånn i starten. Så det er kanskje step og evt noe styrke som blir riktig å registrere det på. Føler iallefall at jeg blir mer svett og sliten på core puls enn på aerobic! Core puls er absolutt å anbefale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...