Gå til innhold

kvelden kommer ,du setter deg ned og finner ut at du bare har hatt 1000 kcal...


Gjest emdaju

Anbefalte innlegg

Gjest galskap

Det burde gå heilt fint. Det er jo ikkje ideelt å ete veldig mye før du skal legge deg, men ein kalori er ein kalori er ein kalori. Slik ser i alle fall eg på det! :) (det er kanskje ikkje det offisielle standpunktet?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doppler
Hva gjør du?spiser du mer selv om kl er 8?og evt hvor mange kcal?

 

Er jeg ikke slulten gjør jeg ikke noe med det. Skjer ikke noe galt om det er snakk om en dag. Eller så bruker jeg de kcal jeg har til gode på is, eller noe godt, dersom jeg vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra innlegg. Jeg merker også at jeg sliter med å komme opp til det antallet kcal jeg bør ligge på. I dag har jeg spist for ca 1000 kcal, men har forbrent nesten 900... så jeg ligger jo sinnsykt under det jeg skal. Etter det jeg har forstått bør man spise mer kcal de dagene man er ekstra aktiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off ja,syns det er litt vanskelig dette jeg...

skal spise sunn og mager kost og ikke for mye

i går til middag hadde jeg 2 torske fileer og masse grønsaker,blei for lite utav d

må nok sette meg mer inn i dette kcal styre får å få d til å gå opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ferie denne uka og neste uke, og i dag våknet jeg før kl 7... sannsynligvis pga magen ropte etter mat! Handlet inn i går til en sunn og deilig baguette-frokost i dag. Har gledet meg helt siden jeg var på butikken i går.

Merker at jeg spiser helt feil (les: alt for lite) nå som jeg har ferie. Må hamstre inn litt yoghurt og kanskje nøtter i dag tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...