Gå til innhold

Å øke fra meny 2 til 3!


Gjest lilli
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg går nå på mitt andre GR kurs i høst, men vekten har helt stagnert. Ikke gått ned noe de siste tre ukene. Snakket med kurslederen min, og fikk beskjed om å øke fra meny 2 til 3. Dette fordi jeg nå trener atskillig mer enn jeg gjorde da jeg startet opp. Fulgt meny tre i litt over en uke nå, men ennå står vekta stille...Noen andre som har vært borti dette? Hvor lang tid tok det før det begynte å krype nedover på vektnåla igjen?

Begynner å bli litt utålmodig nå:( Hadde når jeg startet på kurs ett ønske om å gå ned 10 kilo før jul, men ser ut til at jeg får fortsette en god stund til.. Har foreløpig kommet meg ned 5 kilo på 11 uker.

 

Håper noen har no lurt å si om dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåveispiken

jeg går også på grete roede kurs nr to!opplevd akkurat det samme som deg.vekten kom på ett platå i ca tre uker ville ikke rikke seg!jeg fikk beskjed om å øke fra to til tre!inni hodet våres så skurrer dette. vi kan jo ikke spise mere og gå ned????men jeg tenkte jeg skulle gjøre ett forsøk! og ikke lure meg selv!!!ga det en uke så fikk vi se...førte nøye regnskap for her skulle det være nøye,om jeg ikke hadde fått i meg nok kcal i løpet av dagen,veide jeg opp noen mandler på kvelden for å veie opp! resultat: minus 1,7 kg EN UKE etter,JIPPI!!!!nå har det gått en uke til og jeg står litt stille igjen!men hvet grunnen,FARSDAG og 50 årslag!så stå på det hjelper.plutselig løsner det! men jeg tror på nøyaktighet når man er frustrert,da bør man roseseg selv for å være flink!for man gjør jo alt riktig og da kommer kiloene sakte men sikkert etter! STÅ PÅ!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...