Gå til innhold

ned i vekt...


Gjest kylvika81

Anbefalte innlegg

Gjest kylvika81

Så er det på tide å ta tak i de harde fakta...at det har lagt på seg litt vel mye her og der de siste 7 årene..sakte men sikkert..og hvorfor har jeg ikke gjort dette før??Joda..jeg har da prøvd..men det er jammen ikke lett...trenger et spark bak..og nå føler jeg at jeg har fått det..da jeg så bilde av meg selv i singlet..og guuud hvor store armene mine så ut..hva har skjedd?Så nå er det på tide..fikk karis nye video vitamin 5 igår,så nå skal jeg opp før ungene imorgen tidlig(sovehjerter)<3og starte dagen sunt.Jeg jobber kveld så det er ofte at det blir litt slurv i matveien,men nå skal jeg i alle fall begynne!!Ha en god natt. jeg gleder meg til å starte mitt nye liv:)jeg skal ned 30 kg...så jeg må begynne nå..jeg er 26 år...ingen tid å kaste bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo allerede tatt det første og største steget mot et lettere liv, og det høres ut som om du har motivasjonen i orden..

 

Ønsker deg lykke til, og gleder meg til å høre mer fra deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kylvika81

Ja,du så rett,og det er bedre å leve det i en lettere kropp..jeg har vært sååå sulten idag..skjønner ikke det..har spist 1650 kcal..men jeg blir alltid så sulten når jeg trener..Men jeg skal ikke slutte av den grunn:)hehe..jeg gleder meg til treningsøkten i morgen tidlig..jeg er bare såå utrolig utålmodig..så derfor det skærer seg med at jeg holder ut.Men jeg er bestemt nå..Jeg vil se speilbildet av meg selv slik jeg kjenner meg selv..ikke som jeg ser ut nå..og det kommer til å ta tid!Så jeg får bare holde ut.Veldig kjekt med støtte her..siden jeg prøver dette på egenhånd.Jeg har gått 3 kurs..men gått opp igjenn sakte men sikkert når jeg slutta..ikke mer slurv nå.Det er nå det skal skje:)Har du mange kg å ta av..jeg skal ned 30..men tar 1 av gangen..har god tid denne gangen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet i januar i år med 106 kilo, i dag veier jeg 90,7, så det er herlig.. ;)

 

Jeg skriver en del i en annen tråd her inne, 100 kilo nå...... osv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...