Gå til innhold

Når 2 blir 3


Gjest Jokern

Anbefalte innlegg

Gjest Jokern

Hei!

Søker deg som er gravid og ønsker å miste kilo i løpet av gravditeten.

 

Jeg har aldri gått kurs eller hatt bøker av GR, men jeg gikk langsomt og tålmodig ned for egen maskin fra 90 til 70 kilo ml. 2003 og 2006. Da jeg er litt kraftig bygget er 70 kg helt perfekt for meg selv om jeg er 165 cm høy.

 

Så når jeg var i gang, tenkte jeg at, nå kan jeg slutte å røyke også, for jeg vet jo hvordan man går ned i vekt nå... Som tenkt, så gjort, sluttet å røyke på 34 års dagen min november 2006. Og huff hvordan kiloene rant på, 4.5 kg. på 3 uker, slå den..?! Også fortsatte det, om enn noe langsommere. Nå har vekten stoppet på begredelige 90 kg, noe jeg aldeles ikke trives med...

 

Først for 1-2 mnd siden følte jeg meg klar i huet til å ta tak i dette skikkelig for selv om det var fristende å tenne røyken igjen, trives jeg egentlig godt som ikke-røyker, på tross av kiloene.

 

For et par uker siden fant jeg altså akkurat ut at jeg er gravid for første gang i mitt liv. Vel, det er vel i grunn en ekstra motivasjonsfaktor! Jeg tenker meg faktisk om 2 og 3 ganger før jeg putter usunt i munnen nå. Spira er neppe glad i masse potetgull... Har bestemt meg for et GR kurs så snart de er i gang igjen tidlig høsten, men hadde vært fint å dele litt vektreduksjon med en annen i samme situasjon over sommeren - altså gravid. Du interessert?

 

Sommerhilsen fra Jokern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...