Gå til innhold

Hei Alle 5 Stjerners Damer!!!


Gjest flettemette

Anbefalte innlegg

Gjest flettemette

Det jeg ville si var at min sommerlektyre er boken FETTET SITTER MELLOM ØRENE,

har fått så mange aha-opplevelser og tror jeg vil lære å tenke annerledes heretter når det gjelder slanking m.m. og spesielt det vi kaller "belønning" som ifølge boken egentlig er "straff".

Les selv!?

 

En annen ting er den berømmelige sprekken - jeg tenker ALDRI før etterpå, så PLANLEGGING tror jeg er veldig viktig.Ha alltid et sunt alternativ for hånden.

 

Dere har så mange kloke og gjennomtenkte innslag her, har lært mer her enn på mine mange GR kurs.

Det var alt fra meg,

ha en fortsatt fin sommer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Hei Flettemette!

 

Det er da ingenting i veien for at du slenger deg med på en tråd her inne, selv om du skal ned noen flere kilo enn de fleste her. Jeg selv skal ned over 20kg selv om jeg får til det jeg vil. Men det var her jeg tittet innom først, og det er her jeg har blitt.

 

Og ja, jeg er veldig enig med deg. Fettet sitter mellom ørene. Høres ut som en bok alle som skal ned i vekt bør lese.

 

Lykke til på ferden med din nedgang :) Og god sommer til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flettemette, du kan vel være med i forumet her selv om du skal ned noen kilo ekstra. Slanking er slanking om man skal ned 5 eller 30 kilo.

 

Planlegging er veldig viktig har jeg funnet ut. Planlegger selv det jeg skal spise f.eks til middag for hele uka fremover.

 

Magan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flettemette

Takk for koselige tilbakemeldinger!Jeg følger med alle flinke damer her og kommer innom når jeg har nådd mitt første delmål. 99.9kg...blir nok en stund til... men jobber med saken!

God sunn sommer til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...