Gå til innhold

122 til 85?


Gjest tarav

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg har prøvd å komme i gang med skrivinga da jeg tror den kan bidra til god mottivasjon. Ser at noen er veldig flinke så stå på. For meg går det bedere med slankinga. Har tatt av 21 siden februar så nå nermer jeg meg 100 kg`s grensen og håper jeg kommer under denne uka (27) Har passert 8 trim trær så det er masse turer forbundet med denne vekt reduksjonen. Det er til tider svært tongt men gleden er stor ved hvert possitive resultat. så til dere alle, lykke til.

mvh. tarav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg har prøvd å komme i gang med skrivinga da jeg tror den kan bidra til god mottivasjon. Ser at noen er veldig flinke så stå på. For meg går det bedere med slankinga. Har tatt av 21 siden februar så nå nermer jeg meg 100 kg`s grensen og håper jeg kommer under denne uka (27) Har passert 8 trim trær så det er masse turer forbundet med denne vekt reduksjonen. Det er til tider svært tongt men gleden er stor ved hvert possitive resultat. så til dere alle' date=' lykke til.

mvh. tarav[/quote']

 

Hei :)

 

HURRA, for et flott resultat, 21 kilo siden i februar, det er jo kjempe flott. Det at du har klart å ta av deg så masse på så kort tid står det virkelig respekt av, merker det vell godt på kroppen tenker jeg, i alle fall kjempe flott og flink er du.

 

Lykke til videre

 

Klem fra Slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...