Gå til innhold

Før Spania 22. august - delmål: 3 kilo


Gjest Positiva

Anbefalte innlegg

Gjest Positiva

Takk for skryt :-) Er litt barnslig på området - det er gøy med noen godord :)

 

Jeg blir også skikkelig hekta på å tenke på mat, neste måltid, telle kalorier osv. Hele dagen blir liksom litt påvirket av slankingen min. Men det er kun da jeg klarer å gå ned, når jeg er skikkelig hekta. Skulle bare ønske at jeg kunne klare å legge om livsstilen for evig og alltid - at disse orgiene med sjokolade og Sørlandschips ble historie en gang for alle. At man kan klare seg med en liten bit sjokolade, begrense seg til en kjeks eller to og ikke en hel pakke! At tennene løper i vann når jeg ser et salatblad :)

 

Jobber med saken.....har jeg forsåvidt gjort siden jeg var 14.....joda, så...eh...

 

Vi skal klare dette sammen! Høres ut som en bra meny, Furia! Les litt oppskrifter her inne, eller lån GR sine kokebøker på biblioteket. Hos meg har det en tendens til å gå i det samme...har mange kokebøker og oppskrifter hjemme, men det er ikke så ofte jeg bruker dem. Kanskje jeg skal gjøre noe med det?

 

Honey: Det blir husvask på meg også idag. Litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar
Gjest Positiva

Har støvsugd kåken - det får holde....Vasker et tonn med klær. Som belønning har jeg bevilget meg en grapefrukt :) Undervurdert frukt. Veldig gode. Røde inni og veldig saftige. Og ganske søte, faktisk. Metter gjør de også. En yoghurt også til mellommåltid, med knasende fibersund oppi. Har bare spist frokost og disse greiene jeg har fortalt om til nå, så jeg har mange deilige kalorier tilgode utover ettermiddag/kveld :-) Tror det blir å steke noen kyllinglår til middag idag, noe wokede grønnsaker med en eller annen woksaus, samt villrismix.

 

Har planer om å dra på hagesenter og kjøpe noen hageplanter som tåler halvskygge. Min kjære sønn på 11 har hjulpet til med å grave store hull der plantene skal oppi. Fint med en liten mann i huset :-)

 

Ha en fin ettermiddag!

 

Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Det ble ikke noen tur til hagesenter, men en luftetur med mor i full speed. Mine 30 minutter unnagjort også idag.

 

Har akkurat avsluttet en lang middag sammen med barna mine og min mor. Det ble noen saftige kyllinglår og wokgrønnsaker + saus + woknudler. En kopp Option til dessert. Er godt innenfor kalorigrensen idag også, tror jeg.

 

I morgen blir en litt masete dag, så da gjelder det å holde fokus :) Tror jeg skal ta med matpakke, slik at jeg ikke blir satt ut av fristelser på lunsjbordet på jobben.

 

Må få til en real kaloribrenning i morgen. Vet ikke helt hva enda.

 

En fin kveld til dere som er innom :-)

 

Klem

Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig trøtt!!! Tror jeg må hive innpå noen vitamier, og håpe at jeg får påfyll i mine 2 uker i Spania :)

 

Var på vekta i dag tidlig. Konklusjon; jeg må kjøpe ny vekt!! Den varierte .5 kilo på tre veiinger. Tar selvfølgelig utgangspunkt i den laveste, men det er ikke nok nedgang. :). Resultat er lagt inn.

 

Jaja, dagen i går gikk også bra!! Forruten normal frokost og lunsj ble det, en banan, en gulrot, en brødskive med fiskekake (før trening) og karbonade/potetmos og grønnsaker til sen middag (etter trening). Jeg klarer ikke å gå sulten til sengs!!

Fikk med meg en time core trening = kondis og mage/rygg. Løp litt i en slik ellipsemaskin i 10 minutter før treningen og fikk med meg 150 forbrente kalorier der også. YES!!!

 

I dag har jeg spist to skiver brød, skinke og syltetøy + et lite glass melk. Har forresten begynt, igjen, med å drikke to glass med vann det første jeg gjør når jeg står opp. Merker at kroppen føles tørst.

 

Planlagt salatlunsj, etter at jeg har vært i Grensen 12 på skosalg. Salg er også god trim:D

Får besøk til middag i dag, så da blir det nok grilling. Har planlagt å kjøpe inn kylling og svinekjøtt pluss lage masse god salat. Mmmm gleder meg.

 

see u ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planer om å dra på hagesenter og kjøpe noen hageplanter som tåler halvskygge. Min kjære sønn på 11 har hjulpet til med å grave store hull der plantene skal oppi. Fint med en liten mann i huset :-)

 

Ha en fin ettermiddag!

 

Bente

 

Halvskygge... forsiden av huset vårt har kun sol fra morgen til ca 11-12. Er det halvskygge?? Eller går det under skygge? Sliter med hva jeg kan sette der, kanskje du har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

En dag med kjøp av nye sko, er alltid en vellykket dag :) Hadde økonomien tillatt det, hadde det blitt minst et par sko pr uke. I tillegg har du vært flink med mat og trim. Hva mer kan du ønske deg? :)

 

Jeg har akkurat gått mine 30 minutter i følge med min mor. I full fart. Det monner liksom ikke helt, kjenner jeg. Hadde jeg gått alene, har jeg lagt inn noen joggetrinn :-) Det ble ikke den kaloriforbrenningen jeg hadde håpet på, men i morgen skal jeg på en bosu-time kl 1800, og da tenkte jeg å legge inn en liten hoppetauøkt i forkant.

 

Min kjære datter på 14 hadde startet å bake gårsdagens nevnte sjokoladekake da jeg kom hjem i ettermiddag....JA, jeg har smakt. Et stykke. Dødsgod.....Har lyst å kaste hele kaken - ALTFOR fristende å ha stående. En sånn supermektig kake med fyll i midten og utenpå, så den tar jo aldri slutt. Kommer til å stå der å le av meg i mange dager. Må hoste opp litt viljestyrke....herregud. Husker jo i vinter da jeg var i Sverige og kjøpte en haug av smågodt uten å smake på en eneste festkaramell. DA var jeg flink da!

 

Til uken forsvinner barna på ferie med sin far. Da er det 3 uker hvor jeg kan legge opp til akkurat hva jeg vil å spise. Skal bli interessant å se hva DET blir.

 

Vekta var forresten opp 300 gram i dag, så det svinger. Gjelder å passe på. Strålende å ha spist sjokoladekake da. Jadda.. Får ta det på kosemerkekontoen.

 

Nå skal jeg rydde i klesskapet mitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva
Halvskygge... forsiden av huset vårt har kun sol fra morgen til ca 11-12. Er det halvskygge?? Eller går det under skygge? Sliter med hva jeg kan sette der' date=' kanskje du har noen tips?[/quote']

Det går vel under begrepet "halvskygge", skulle jeg mene. Jeg har tenkt å anskaffe Rhododendron. De tåler både sol og skygge. Pass bare på å grave dypt nok hull slik at du kan fylle på egen Rhododendronjord. Spør på hagesenteret. De skal ikke gjødsles. Satser på å gjøre det i morgen.

 

Skal også på kjøleskapjakt. Hørte på Dagsrevyen at kjøleskap eldre enn 12 år kan være brannfarlige. Mitt er over 20 år, så da er det ikke noe å lure på. Har ønsket meg nytt lenge, men så har jeg liksom syntes det er for galt å kjøpe nytt så lenge det virker. Men nå har jeg en god grunn til å kjøpe nytt :)

 

Lykke til med plantingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Hmmm...jeg har visst mye klær...Har klart å kvitte meg med en del, men det er masse igjen. Tror ikke jeg trenger å kjøpe t-skjorter og topper de neste 10 år.... i alle fall i teorien :)

 

Det jeg TRENGER, er bukser. De evinnelige buksene. Men da må de evinnelige kiloene også av. Kroppen fra rompa og ned er litt i utakt med resten, for å si det sånn. Knær og legger som ødelegger ALT....sukk...

 

Ja ja. Får fortsette klessorteringsprosjektet mitt i morgen. Jeg er klar for litt luft i klesskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel under begrepet "halvskygge"' date=' skulle jeg mene. Jeg har tenkt å anskaffe Rhododendron. De tåler både sol og skygge. Pass bare på å grave dypt nok hull slik at du kan fylle på egen Rhododendronjord. Spør på hagesenteret. De skal ikke gjødsles. Satser på å gjøre det i morgen.

 

 

Lykke til med plantingen![/quote']

 

Hmmmm.. tror ikke Rhododendron er no for meg :) Dessuten er det inntil husveggen så jeg tenkte mer på en hekkeplante med blomster, eller noe som er vintergrønt. IKKE thuia!!! Vi får se hva det blir til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Var på vekta igjen idag....tror jeg må slutte med det sånn i tide og utide, men jeg MÅ liksom hver dag....Enda mer opp idag. Jeg spiste litt salt mat i går, så jeg satser på at det mest er væske som har fylt seg på her. Kan jo ikke legge på meg allverdens av en sjokoladekakestykke fra den ene dagen til den andre.

 

Alle klærne på kleshengere i skapet mitt, ble hengt ut til lufting før jeg i det hele tatt hadde kommet meg ut av soverommet i dag :) Har 3 andre garderobeskap som skal til pers i dag. For det har JEG bestemt. Det tyter jo i alle skuffer og hyller. Men så er det jo mye fint der da....og da er det vanskelig å kvitte seg med ting. NOE skal jeg nok bli kvitt i dag også. Fortsatte jo litt utover natten i går, så det har blitt en GOD haug som skal ut av huset.

 

Idag skal det bli minst 30 minutters tur i full fart, PLUSS trening på senteret i kveld. FLESK - here I come!

 

Ha en fin fredda!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva
Hmmmm.. tror ikke Rhododendron er no for meg :) Dessuten er det inntil husveggen så jeg tenkte mer på en hekkeplante med blomster' date=' eller noe som er vintergrønt. IKKE thuia!!! Vi får se hva det blir til[/quote']

Barlind er ganske fint :-) Potentilla er kanskje litt gammeldags, men veldig villig og har gule blomster. Spør på hagesenter!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er fredag her og jeg er overstadig beruset av lykke:D

Gleder med sinnsykt til ferie!! Deilig deilig deilig!!!!

 

Når det gjelder mat så holdt jeg meg bra i går også. Lunsj ble en liten kjempekrov rundstykke med naturell kalkun. Pluss masse frukt. Fant et brett på ICA med masse forskjellig oppskjert frukt. Jordbær, druer, melon av ymse slag og nektarin.

Vi hadde middagsgjester til grilling. Vi grillet, sommerfuglkoteletter (helt uten fett), biff av no slag, svinefile på spyd med løp, paprika og aprikoser, og laks. Smakte på litt av alt kjøttet/fisk med MASSE salat til, to spiseskjeer marinerte ovnsbakte potetbåter og en lite skje med potetsalat. En skål med jordbær og en liten skje med is.

Til kvelds ble det resten av fruktfatet mitt :) Det var skikkelig digg!

 

Frokost i dag ble Spesial K igjen, gubben hadde glemt å kjøpte brød!!

Lunsj... hakke peiling, kanskje salat i dag siden det ikke ble det i går.

 

Ellers så investerte jeg kr 549 i ny badevekt i går, og i dag hadde jeg spart 800 gram, hehe! Beste slankekuren jeg har hatt!! Den gamle har hoppet både 500 og 1000 gram opp og ned ved gjenntagende veiinger så jeg stoler ikke helt på den lenger. I dag stoppen den nye vekta på 65,4 i går med den gamle 66,2.

 

Er supermotivert forran helgen. Har planlagt en spinningtime idag kl 17 om det begynner å regne. Er det opphold skal vi ta med tullemor på sykkeltur i Lillomarka.

Kanskje jeg klarer å trene både i morgen og søndag. Mandag og tirsdag skal jeg på trening! Banna bein, siste innspurt før ferien :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barlind er ganske fint :-) Potentilla er kanskje litt gammeldags' date=' men veldig villig og har gule blomster. Spør på hagesenter!

 

klem[/quote']

Barlind ja.. kanskje det!! Potentilla har jeg hørt om men er ikke sikker på hvordan den ser ut..??

Ser slike grønne hekkeplanter med rosa/lilla hårete blomster på, de er også ganske fine. Kanskje vanskelig med planter med blomster i halvskygge?

 

Høres ut som om jeg har en plan for Plantasjen etter ferien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Hater Plantasjen....dårlige planter og betjening som kan NULL om planter. De er gode på pepperkaker og julekort :)

 

Hadde satset på Oasen Hageland eller Bogrønt!

 

Hilsen en som er leverandør til hagebransjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva
Så er fredag her og jeg er overstadig beruset av lykke:D

Gleder med sinnsykt til ferie!! Deilig deilig deilig!!!!

 

Når det gjelder mat så holdt jeg meg bra i går også. Lunsj ble en liten kjempekrov rundstykke med naturell kalkun. Pluss masse frukt. Fant et brett på ICA med masse forskjellig oppskjert frukt. Jordbær' date=' druer, melon av ymse slag og nektarin.

Vi hadde middagsgjester til grilling. Vi grillet, sommerfuglkoteletter (helt uten fett), biff av no slag, svinefile på spyd med løp, paprika og aprikoser, og laks. Smakte på litt av alt kjøttet/fisk med MASSE salat til, to spiseskjeer marinerte ovnsbakte potetbåter og en lite skje med potetsalat. En skål med jordbær og en liten skje med is.

Til kvelds ble det resten av fruktfatet mitt :) Det var skikkelig digg!

 

Frokost i dag ble Spesial K igjen, gubben hadde glemt å kjøpte brød!!

Lunsj... hakke peiling, kanskje salat i dag siden det ikke ble det i går.

 

Ellers så investerte jeg kr 549 i ny badevekt i går, og i dag hadde jeg spart 800 gram, hehe! Beste slankekuren jeg har hatt!! Den gamle har hoppet både 500 og 1000 gram opp og ned ved gjenntagende veiinger så jeg stoler ikke helt på den lenger. I dag stoppen den nye vekta på 65,4 i går med den gamle 66,2.

 

Er supermotivert forran helgen. Har planlagt en spinningtime idag kl 17 om det begynner å regne. Er det opphold skal vi ta med tullemor på sykkeltur i Lillomarka.

Kanskje jeg klarer å trene både i morgen og søndag. Mandag og tirsdag skal jeg på trening! Banna bein, siste innspurt før ferien :cool:[/quote']

Du er virkelig min helt, Furia! En stor inspirasjon for meg! Skal garantert ikke ha sjokoladekake idag, selv om 3/4 av den fortsatt geiper til meg fra kjøleskapet....

 

Den badevekten....sånn vil jeg også ha!

 

Hadde tenkt vi skulle grille i dag. Da skal det garantert fisk på grillen i tillegg til et eller annet annet. Kjempegodt med grillet laks....mmm....gleder meg allerede. Er sulten her jeg sitter - har ikke spist frokost ennå.

 

Huset begynner å våkne til liv, hører jeg. Får vel få noen rundstykker inn i stekeovnen. Selv skal jeg ha en tynn skive med supergrovt brød. Lager litt eggerøre (stor hit til frokost her i familien) og har en skinkeskive på toppen med litt pepper og tomatskive. Og TE! Har allerede fått i meg en kopp mens jeg har sittet her.

 

Kommer til å savne kontakten når du er på ferie, Furia. Kommer du over en pc på tur, får du komme innom. Når var det du reiste igjen?

 

Prekast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater Plantasjen....dårlige planter og betjening som kan NULL om planter. De er gode på pepperkaker og julekort :)

 

Hadde satset på Oasen Hageland eller Bogrønt!

 

Hilsen en som er leverandør til hagebransjen :-)

 

Hmmmm.... de kan mer enn meg, så da skjønner du hvor på skalaen jeg er ;)

 

Har et lokalt garneri som ikke er medlem av noen kjede, kanskje jeg skal handle der. Eller finne med en Oase :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er virkelig min helt' date=' Furia! En stor inspirasjon for meg! Skal garantert ikke ha sjokoladekake idag, selv om 3/4 av den fortsatt geiper til meg fra kjøleskapet....

 

Den badevekten....sånn vil jeg også ha!

 

Hadde tenkt vi skulle grille i dag. Da skal det garantert fisk på grillen i tillegg til et eller annet annet. Kjempegodt med grillet laks....mmm....gleder meg allerede. Er sulten her jeg sitter - har ikke spist frokost ennå.

 

Huset begynner å våkne til liv, hører jeg. Får vel få noen rundstykker inn i stekeovnen. Selv skal jeg ha en tynn skive med supergrovt brød. Lager litt eggerøre (stor hit til frokost her i familien) og har en skinkeskive på toppen med litt pepper og tomatskive. Og TE! Har allerede fått i meg en kopp mens jeg har sittet her.

 

Kommer til å savne kontakten når du er på ferie, Furia. Kommer du over en pc på tur, får du komme innom. Når var det du reiste igjen?

 

Prekast![/quote']

 

:) godt vi kan inspirere hverandre Bente!! Egentlig snål, her sitter vi ved hver vår pc, har aldri truffet hverandre og skravler ivei og støtter hverandre i tykt og TYNT!! hehe den var litt god faktisk! :cool:

 

Vi reiser på onsdag. Kanskje gubben tar med pc'en, eller så kanskje jeg finner veien til en internettkafe..

 

Kommer til å savne skravleriene med deg og de andre blomsterjentene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva
Hmmmm.... de kan mer enn meg' date=' så da skjønner du hvor på skalaen jeg er :)

 

Har et lokalt garneri som ikke er medlem av noen kjede, kanskje jeg skal handle der. Eller finne med en Oase :)[/quote']

De lokale er jo de hyggeligste. Serviceminded og leverer noe mer enn kjedefolka. Jeg er litt tilhenger av å støtte opp om dem som prøver å klare seg på egenhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva
:) godt vi kan inspirere hverandre Bente!! Egentlig snål' date=' her sitter vi ved hver vår pc, har aldri truffet hverandre og skravler ivei og støtter hverandre i tykt og TYNT!! hehe den var litt god faktisk! :cool:

 

Vi reiser på onsdag. Kanskje gubben tar med pc'en, eller så kanskje jeg finner veien til en internettkafe..

 

Kommer til å savne skravleriene med deg og de andre blomsterjentene![/quote']

Ja, det er ganske rart, dette her. Men kjempefint! Gleder meg til å treffe deg og de andre etter ferien!!! Mon tro om jeg får truffet Kokko når jeg drar til Kristiansand neste uke? Vi hadde jo noe på gang for en stund siden, men det kom noe i veien.

 

La gubben ta med seg pc'n, så skal jeg finne pc i Kristiansand....tror min mor har en som funker, faktisk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Sitter her sliten og god i kroppen etter en etterlenget treningsøkt. Hoppet tau 15 minutter (fort, som om fanden var etter meg :-)) først, deretter en time med bosu, og deretter 15 minutter med armøvelsene mine.

 

En grei matdag. Lunch med asparges og ørlite (1 ts) Hollandaisesaus, + lompe med salat, litt potetsalat, wesfalerskinke og rødløk. De andre hadde sjokoladekake etterpå - jeg tok en teskje full....

 

Middag etter trening: Grillet laks med diverse tilbehør. Namnam :-) Blir jo alltid søthungrig etter middag, så da tok jeg en kopp Option til dessert. Den er bare super å ty til i nøden!

 

I morgen er det meldt fint vær til en forandring. Tror nok det blir litt soling på terrassen. Lenge siden sist.

 

Fikk forresten kjøpt kjøleskap i dag. Får det ikke før på tirsdag. Miele - nesten 10 lapper...fryktelig dyrt, men det varer vel i over 20 år det også...så da så... Hele familien gleder seg til det kommer, he he..

 

I skrivende stund, har jeg lyst til å ta meg en tur ut før frokost i morgen - en liten trimtur, altså. Får se når jeg våkner.....og om lysten er der fortsatt :)

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Ble vekket av sønnen min kl 1030 idag - var visst ganske sliten etter i går! Da ble det altså ingen tur før frokost. Holder på med å lage frokost nå, men jeg og tekoppen min må liksom innom her å formidle før dagen kommer ordentlig i gang.

 

Vekta (måtte jo på den i dag også) er på torsdagens nivå (fortsatt 300 gram igjen til onsdagens nivå), så det går i alle fall i riktig retning. Skjønner ikke helt hvordan vekta kan svinge oppover i en sånn god uke, men det er jo sånn det er innimellom. Motivasjonen er fortsatt oppe, så dette blir en god lørdag.

 

Begrepet "Den Store Stygge Helga" er begravet forlengst! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Idag ble den store hagedagen! Handlet en stor Rhododendron og 4 mindre pluss 6 sekker med tilhørende jord. Det er jo noen gedigne hull de skal ha disse Rhododendronene, så dagens trim ble hullgraving (tung leirjord....). All denne jorden ble fordelt rundt om i hagen, pluss at jeg bedrev annet hagearbeid. Tilsammen 2 timer. Eller kanskje det var mer? Tenkte på TanteB da jeg gravde som værst. Hun har jo også holdt på med masse graving i sommer (vår?) Har fortsatt noen hull igjen.

 

Fordi jeg bare har en liten bil (Polo), måtte jeg kjøre 2 ganger til hagesenteret for å få med meg alt. Tenkte det var like greit å få det "i hus" mens jeg hadde ånden over meg. Håper å få hjelp av sønnen min i morgen til å grave resten, siden armer og rygg sier fra at dagens økt var noe i overkant...

 

Ellers har matinntak vært bra. Hadde krabbeklør og reker i kveld. Masse! Har ikke regnet ut hva det kan ha vært i kalorier, men jeg hadde kun LITT majones. Det ble riktignok 2 loffskiver....og masse sitron. Mmmmm...er ikke sørlending for ingenting :-) Kjenner på kroppen at jeg er på rett vei. Føles veldig bra.

 

Lørdagsgodteriet har bestått i 15 gram mørk sjokolade (en halv liten sjokolade)! Hadde egentlig planlagt å spise hele, men jeg var fornøyd med halve. Utrolig nok! Får prøve å finne ut hvor mange kalorier jeg har fått i meg, men siden jeg ikke har veid det siste måltidet, blir det litt unøyaktig.

 

Alt i alt en fin dag! Krysser bare fingrene for at jeg ikke blir forkjølet. Begge barna OG min mor er helt "sylta". Føler jeg bor midt i et vepsebol....Jeg SKAL holde meg frisk!

 

Natta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Nå har jeg regnet ut kaloriinntak etter beste evne. Har tatt godt i, tror jeg. Synes jeg har spist veldig bra idag, jeg, og likevel ble ikke inntaket mer enn ca 11-1200 kalorier. Det får en si! Det GÅR virkelig an å spise masse deilig mat i løpet av dagen og likevel spare på kaloriene. Det er jo strålende! Jeg visste jo det fra før av - trengte bare en liten påminnelse :-)

 

Ikke nok med det; jeg har fått 8 trimpoeng hittil denne uken, og det er bra til å være meg. Da har jeg ikke tatt med husvasken.... Tenkte jeg skulle komme meg på en spinningtime i morgen kveld. Får jeg til den, er jeg stolt av meg selv denne uken! Er i grunnen stolt av meg selv uten den timen også :) *klapp på skulderen*

 

Får se å komme i seng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Et hyggelig møte med vekta i dag. Håper det holder til veiing i morgen på ordentlig. Har jo tenkt å spinne i kveld, men jeg har erfart at etter en skikkelig treningsøkt med masse vanninntak, er vekta litt høyere dagen etter, og så er den på rett spor igjen 2 dager etter.

 

Derfor forteller jeg nå at det ligger an til -2,2 kg denne uken :-) Det blir jo selvsagt mindre neste uke, siden det er mye vann (sies det) som forsvinner sånn i førsten. Men jeg merker det på magen at noe er borte, og det er jo fantastisk etter så kort tid!

 

Motivasjonen er fortsatt på topp!

 

Er litt trøtt i dag. Fikk ikke sove før ved 0430-tiden. Har mistanke om at jeg kan ha revmatisme i en eller annen form, og satt derfor og leste masse på nettet om temaet før jeg la meg. Da ville ikke tankene la meg være i fred før langt utpå morgenkvisten. Skal til legen min til onsdag, og da skal jeg be om henvisning til spesialist. Det var fysio'n min som har antydet muligheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...