Gå til innhold

Før Spania 22. august - delmål: 3 kilo


Gjest Positiva

Anbefalte innlegg

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar
Gjest Positiva

I natt har jeg sovet i 10 timer, og det var deilig. Trengte den. Har forsåvidt våknet mange ganger og konstatert at regnet fortsatt høljet ned - noe det gjør ennå. Det er ikke til å tro at det er mulig. Var så vidt ute og sjekket åssen grunnmuren så ut. Tror den har overlevd. DER var siste ord sagt om den saken :-)

 

I dag har jeg lyst til å hente frem ryddeånden. Det var jo ikke grenser for hva jeg skulle få gjort i disse ukene hvor barna var på ferie med sin far. Tror ikke jeg har fått gjort noe av det, jeg :) Får kjenne litt etter når jeg har vært i dusjen og fått i meg litt frokost.

 

Vekta var igjen på mandagens nivå. Det ligger vel an til stillstand denne uken. Fortsatt halvannen uke til å nå delmål 2. Det er jo usle 300 gram det står på, men da kan jeg ikke trøkke innpå masse is og annen NEI-mat. Hun jeg skal til i kveld, har alltid favorittgodteriene mine på bordet....måtte noen gi meg styrke til å si nei..:-)

 

Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har da fått gjort litt av hvert? :-) Båret jord blant annet, malt ferdig huset, blant annet, vært sosial blant annet ?

Da er du endelig ferdig med den irriterende maleren og slipper å forholde deg mer til ham :-)

 

Ønsker deg stor styrke når du skal utsettes for godtefristelser i kveld, du står imot hvis du virkelig har bestemt deg for det, JernBente :) Ta med tyggis og tygg på den etter rekene. Eneste måten å ikke starte den gøyale jeg-tar-bare-en-spisingen som aldri stopper før skåla er tom.

 

Klem fra TanteB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Kjære TanteB,

Så ikke innlegget ditt før jeg dro. Og jeg hadde IKKE tyggis. Need I say more... Så her er det ikke noen JernBente, nei :)

 

Takk for at du minnet meg på at jeg har fått gjort NOE disse ukene :-) Jeg har jo gjort det som har PASSET meg, og det er jo noe det også - en slags husmorferie :-)

 

Dagen idag må jeg la bli en god dag - ellers mister jeg troen igjen...og DET vil jeg jo ikke..

 

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva
Hei Bente:) Så flink som du har vært lenge nå så tror jeg ikke det er noe fare med deg.Det var jo lørdag i går også da:)

Joda, men det var fredag dagen før, og torsdag dagen før der igjen....hvis du skjønner hva jeg mener...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Sitter og manner meg opp til en spinningtime om 45 minutter. Ble inivitert til venninne nå, men takket nei fordi jeg skulle trene. Men jeg har ikke LYST til å trene i dag. MEN jeg skal. Ellers svikter jeg meg selv. Har kommet litt ut av den derre 30 minutter om dagen greia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bente:) Klarte du å komme deg på spinningtime eller ble det venninnetur?

Ja man er ikke alltid like motivert til å trene.Sliter litt selv i dag,men nå fikk jeg nettopp meld om at turvenninna mi blir med på 5 km turen i kveld kl 22.00..godt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva
Hei Bente:) Klarte du å komme deg på spinningtime eller ble det venninnetur?

Ja man er ikke alltid like motivert til å trene.Sliter litt selv i dag' date='men nå fikk jeg nettopp meld om at turvenninna mi blir med på 5 km turen i kveld kl 22.00..godt:D[/quote']

Bra, for da er du jo nødt til å komme deg ut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Nei, jeg kan jo ikke det nå :-) Håper jeg aldri kommer tilbake dit. Legge om livsstilen for evig og alltid er jo målet. Men noen utskeielser innimellom, skal det jo være rom for, selvsagt!

 

Går det bra med kostholdet ditt da, TanteB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Leste litt om åssen du har det om dagen på den andre tråden, TanteB

 

Selv sitter jeg her og er helt forspist.....på GRØNNSAKER :) Lagde en gedigen kyllingwok - 120 gram kylling og en HAUG med grønnsaker + woksaus. Måtte liksom spise opp hvis jeg skulle få i meg de kyllinggrammene.

 

Har liksom veiedag i morgen tidlig, men tror ikke det er spesielt gunstig med spinning og masse vann idag, pluss den avslutningen med å fylle opp tarmene på den måten. Går nok på vekta, men tror kanskje at tirsdag blir en mer representativ veiedag.

 

Ahh...nå kom jeg på at jeg skal på fetterbesøk i morgen med nystekte skolebrød på menyen....Jadda...

 

Takk for i aften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Nå har jeg stått på hodet inne i klesskapet mitt igjen...og prøvd glemte sko, gamle badredrakter og bikinier. SKREKK OG GRU! Det blir ikke mye sprading i Spania, DET skal jeg love dere! Kroppen min er som skapt for eksempel på feilfordeling :) Hadde jeg kunnet flyttet litt rundt på herlighetene, skulle jeg nok kunne vært fornøyd med den vekta jeg har nå. Men sånn fungerer det altså IKKE. Bør nok ned 5 kilo til ja....men jeg strever med troen på å klare å komme dit. Det får bli et langtidsprosjekt - sakte, men sikkert. For vi skal jo være sunne bestandig og trene jevnt, ikke sant? Og da må det jo skje noe på vekta også.

 

Trøsteklem til

meg selv :)

 

Men nå er det natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...