Gå til innhold

Før Spania 22. august - delmål: 3 kilo


Gjest Positiva

Anbefalte innlegg

Gjest Positiva

Opp nesten 1 kilo siden igår. Kjenner meg stappa fremdeles etter det grønnsaksstuntet i går. Regner med at spinning og vann er ute av kroppen til i morgen, så det blir spennende å veie seg da.

 

Føler for en skikkelig tarmrens....

 

Har en del på programmet i dag - mer siden!

 

Ha en finfin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar
Gjest Positiva

Du er veldig grei, TanteB, men nå har ikke du sett meg uten klær....og så var det det med trivsel da....Men jeg har ligget på ca 62 nesten hele mitt voksne liv, så det er vel ikke så usannsynlig om jeg blir heromkring en stund til...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Jeg har gått opp 0,5 kg siden forrige uke, men fokuset er fortsatt på plass. Lite trening pga dårlig rygg igjen. Fikk skikkelig juling av fysio'n i går, og gikk med kuldepakning på korsryggen hele ettermiddagen/kveld. Litt bedre idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en uke til du reiser til Spania!!!:)Har du begynt å få et lite snev av reisefeber ennå?? Det er nå 16 dager til min Hellas tur ..og jeg har så reisefeber at jeg er helt"sjuk":D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva
Bente' date=' du tar deg helt ut.

 

Tillat deg en liten pause av og til.

kroppen din er ikke helt snill med deg.

Klem og gode, varme hilsener fra Solveig[/quote']

Du har rett, Solveig, jeg er ikke så flink til å hvile. Det er alltid noe som skulle vært gjort. Jeg er Herr og Fru, Far og Mor i en og samme person, og da blir det ofte til at jeg prioriterer gjøremål fremfor meg selv. Klarer ikke slappe av hvis det flyter rundt meg. Men det er jo klart - jeg trenger ikke rydde loft og garasje før jeg kan ta meg en hvil :-)

 

Takk for omtanke, snille Solveig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva
Bare en uke til du reiser til Spania!!!:)Har du begynt å få et lite snev av reisefeber ennå?? Det er nå 16 dager til min Hellas tur ..og jeg har så reisefeber at jeg er helt"sjuk":D

Har ikke akkurat reisefeber, men jeg ser frem til noen dager i varmen. Det har blitt litt for mange forstyrrende tanker nå, til at jeg klarer å glede meg slik jeg burde.... Det blir deilig for dere også å komme bort litt. Hvor lenge skulle dere være borte igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

De siste dagers høyst usikre helseutsikter skrevet om på NYE 6 kg..., har satt meg litt ut av spill. Finner ikke tilbake til rutinene mine, slik jeg vil. Motet er forsåvidt oppe, men føler meg likevel litt trykket ned, om jeg får uttrykke meg slik.

 

Koser meg med barnas nærvær, og spesielt den ekstra nære kontakten som har vært med min datter på 14 etter at hun kom hjem fra ferie med far. Han har akkurat annonsert samlivsbrudd med sin samboer - noe barna mine jublet for - og da har det vært en åpning for noen gode samtaler.

 

LIVET er noe rare greier....

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med barna. De er strevsomme, men jammen gir de mye tilbake, særlig når vi tar oss tid til å glede oss med dem, ikke bare ser på alt strevet:)

 

Ønsker deg gode dager, Bente: én om gangen!

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Glemte helt å gå på vekta i dag - uvant med vekkeklokke, matpakkesmøring osv. Minstemann starter skoleåret med å være syk. Ble nok litt for kald i regnværet på fotballskole i går.....

 

Jeg har garantert IKKE gått ned i vekt, men ligger vel sånn ca på dette første delmålet mitt. Jeg trives uansett ikke i bikini, men alt flesk som mistes på veien, er jo til det bedre.

 

Idag skal jeg skrive pakkeliste :-) Og så fant jeg 250 euro liggende å slenge her etter tidligere reiser, så da holder det med cash for disse dagene. Man har da PLAST i lommeboka :( Det var vel bruken av plasten på starten av året som veltet hele økonomien dette året. For jeg fortsatte å bruke litt mer enn jeg burde da jeg kom hjem fra tur.

 

Jeg har en avtale med meg selv om ikke å bruke så mye penger på tur denne gangen. Det er to ting jeg skal kjøpe: Parfyme og en veske som de bare har i Spania. Et spansk merke som heter Tous eller noe sånt. Solkrem har jeg med i kofferten, så da blir det bare mat ++ som det skal brukes penger på. Det er i alle fall med den innstillingen jeg drar på tur :(

 

God mandag! Nyt den, selv om det er mandag. Det er første dagen i resten av ditt liv....

 

Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest en side med innlegg, og jeg må si jeg er imponert over deg Bente! For et driv du er i!! Og nå er sydenturen her!!

 

Må si meg enig i de andre damenes bemerkninger når det gjelder vekt og selvsyn.. Jeg er helt sikker på at du er en av de damene jeg ville ha kikket på og tenkt; åå hvorfor ser ikke jeg slik ut!! "Skjevfordeling" eller ikke. :( Herregud jente det er kun kosmetisk slanking vi holder på med, og hvem av oss kan med hånden på hjertet si at vi noen gang har vært 100% fornøyd over tid?! Kos deg i syden, og sprad med hodet hevet!!!!

 

For min del har ferien vart alt for lenge nå.. og jeg kjemper en intern kamp

- MOTIVASJON -!! Snop kontra trening, hehe.. Gjett hva som vinner? Men i morgen.... DA skal jeg trene, kanskje..

 

Nei nå gleder jeg meg bare til du kommer hjem fra syden Bente, for da skal vi ha treff. Så skal vi lage ny tråd med masse ny motiavasjon og morro!!! JIPPPPIIIII!!!!:cool:

 

Ha en fortreffelig tur, kos deg masse. Det har du fortjent!!!

 

klem fra Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva
Bare mat??? Mener du alvorlig INGEN SKO????? :eek: Spanske sko veltet budsjettet mitt både i fjor sommer og uka før påske i år........

Hvordan kunne jeg glemme SKO???? Vel, sko er en sånn naturlig del av "must-haves", at jeg tror de må inngå i matbudsjettet :( For jeg har jo ikke satt noe limit på hvor stort DET er :(:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva
Ønsker deg en KJEMPEGOD TUR!!!:(

 

Kos deg masse.Var det en eller 2 uker ??

 

Klem JM

Takk og takk :-) Det er bare 6 dager, så jeg er plutselig tilbake :( Det er ikke noen chartertur - kun flyreise, og så overnatter vi i leiligheten til min venninne. Den er til leie store deler av året. Sendte nettopp en mail til venninnen med spørsmål om link til nettsiden deres. Så kan dere få se hvor jeg skal :-)

 

Og skulle vi ikke snakkes før dere reiser, må du også ha en finfin tur. Tenk så flink du har vært de siste ukene!

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva
Har lest en side med innlegg' date=' og jeg må si jeg er imponert over deg Bente! For et driv du er i!! Og nå er sydenturen her!!

 

Må si meg enig i de andre damenes bemerkninger når det gjelder vekt og selvsyn.. Jeg er helt sikker på at du er en av de damene jeg ville ha kikket på og tenkt; åå hvorfor ser ikke jeg slik ut!! "Skjevfordeling" eller ikke. :( Herregud jente det er kun kosmetisk slanking vi holder på med, og hvem av oss kan med hånden på hjertet si at vi noen gang har vært 100% fornøyd over tid?! Kos deg i syden, og sprad med hodet hevet!!!!

 

For min del har ferien vart alt for lenge nå.. og jeg kjemper en intern kamp

- MOTIVASJON -!! Snop kontra trening, hehe.. Gjett hva som vinner? Men i morgen.... DA skal jeg trene, kanskje..

 

Nei nå gleder jeg meg bare til du kommer hjem fra syden Bente, for da skal vi ha treff. Så skal vi lage ny tråd med masse ny motiavasjon og morro!!! JIPPPPIIIII!!!!:cool:

 

Ha en fortreffelig tur, kos deg masse. Det har du fortjent!!!

 

klem fra Hanne[/quote']

Vælkøm bekk! Du har vært savnet. Bare så det er sagt - drivet mitt er over for denne gang. Har skeiet ut masse siste uken - typisk trøstespising og angstfordriver pga uavklart helsetilstand. Idiotisk. Blir ikke friskere av det. MEN jeg har altså ikke klart å la være. I kveld har jeg gått løs på en haug med tørkede aprikoser og ser derfor ut som jeg skal føde hvert øyeblikk. Håper å finne roen i Spania slik at jeg kommer hjem med friskt mot. Og da blir det undersøkelse av disse ekle lymfekulene mine....Må få et ordentlig svar på det før jeg kan slappe helt av.

 

Gleder meg til treff!!! Vi finner en dato når jeg kommer hjem, ok? Blir det en helg, passer partallsuker best (34, 36 osv....)

 

Jeg skal kose meg i Spania, men sprading blir det garantert IKKE. Har aldri gjort det før, så da begynner jeg ikke med det i en alder av 43 og med saggeknær :(

 

Kommer vel innom med et "farvel-til-tråden" innlegg i morgen, for da har den gjort sin misjon. Flink har den vært :)

 

Nattaklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæggeknær altså :( - ja det er akkurat beskrivelsen av MINE knær det! Lårene siger på en måte ned over kneskålene. I det hele tatt siger huden overalt - og det er ikke fordi den har blitt altfor stor pga stor vektnedgang :(

 

Riktig god tur til Spania!!! Kos deg skikkelig og nyt vin, varme, venner :) (og god mat :) )

 

Klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Å, dere er så søte og gode! Tusen takk for alle gode ord :-)

 

Nå er jeg så godt som pakket og klar. Kofferten er innveid på badevekta til 14,7 eks. lås. Grensen er 15 kilo, så det var på håret. Har sikkert altfor mye med meg uansett...Kan ha 10 kg håndbagasje, så da hjelper det :(

 

Stå på da jenter, i uken som kommer, så snakkes vi tirsdag kveld, regner jeg med!

 

Klem

Bente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...