Gå til innhold

Motivasjon?


Gjest tarav

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, dette er nok det evne som alle har sine egne meninger om? Jeg har nok følt mangelen i mange sammenheng som for eks. ved husarbeid, støvsuging, støvtørking og lignende jeg liker nok bedre å jobbe med bilen ha ha. På jobben også det er dette vi føler av å til, at vi helst skulle ha drevet med noe annet.

Med slanking er det vel det samme vi vil så gjerne men får det liksom ikke til. I de fleste samtaler er vi enige som bare det, men innerst inne tenker vi ikke på det i det hele tatt. Det er også ofte slik at når man trenger det mest så ser vi det ikke i det hele tatt.

For mitt vedkommende var det i en samtale om trening hvor gnisten tente for alvor, jeg ble bet om å komme i gang med vektreduksjon, jeg foreslo å reise til en institusjon med gode resultater for trim og helse. (Man letter vel etter utveier) Vedkommende så på meg og sa, Det er ingenting du gjør der som du ikke kan gjøre hjemme. Å slik ble det.

Det er så mange som drømmer seg bort i alle mulige raske hjelpemidler, å det er nok forstålig jeg har vel vert der selv, men det hjelper dessverre svært sjelden. Den letteste måten å slanke seg på er å starte slankinga. Motivasjonen kommer etter hvert som resultantene melder seg, vekta går ned, målene blir mindre og mindre du er på veg til å vinne gratulereÂ…Â…Â…

 

Med hilsen tarav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...