Gå til innhold

ny på forumet - og gratulerer med kule sider


Gjest todster
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er ny på forumet og synes de nye sidene er blitt kjempefint, selv om de foreløpig virker som om de er litt ustabile. Noen ting kommer ikke opp enkelte ganger osv. Men det blir vel rettet på de nærmeste dagene :)

 

Følger ordinært kurs og er første gang jeg prøver GR. Har hele tiden brukt arbeidsboken på nett, noe jeg synes jeg lettvint og bra og nå har det jo blitt enda bedre.

 

Skal holde på en stund med denne vekta mi. Har allerede meldt meg på kurs 2 som starter i slutten av oktober. Har så langt tatt av 6,8 kg på kurs 1, så jeg er fornøyd med det.

 

Håper å snakke med noen av dere her inne etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også på kurs 1 og har meldt meg på kurs 2 som starter i slutten av mnd.

Jeg har nå gått ned 7,7 kg noe jeg synes er kjempe bra.

Så lykke til til oss begge to.

Stå på videre så er 10 kg borte før vi aner det, ikke sant....

 

Kjempe fint at det har blitt forum her.Da kan man få litt støtt og hjelp + hjelp og støtte andre når det måtte trenges.

 

 

Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Ståpåjenta*

Jeg går også på kurs, og bruker arbeidsboekn på nettet mye. Skal også fortsette på nytt kurs i slutten på oktober..

 

Lykke til alle sammen..

 

 

 

*Ståpåjenta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Todster og Anita.

 

Gratulerer! Ned rundt 7 kilo på første kurs det er jo kjempe bra!

Selv går jeg ikke på kurs, men har blitt motivert til å forsøke å gjøre noe med vekta av en søster som går på kurs. Har gått ned 3 kilo på 6 uker, så det går ikke fort, men det går rette veien. Gleder meg masse over at disse sidene er tilgjenngelig og tror det kan hjelpe mange, også meg.

 

Lykketil videre nedover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...