Gå til innhold

122 – 85 Gledelig frustrert!


Gjest tarav

Anbefalte innlegg

Hei er det uke 30 allerede? Har jo ikke blitt kvit et gram de siste fire ukene. Kan det være vekta det er noe galt med. Det må være vekta, det er nok vekta!

 

Har passert trim tre 10, spisinga går stort sett bra, er nok litt utpå av å til, men motivasjon er det ikke noe å si noe på.

Kastet - astma medisinene for leden. Har redusert blodtrykk medisiner med 105mg. Det er jo som en helt ny verden er på gang.

 

Målene alle seks er kraftig redusert, midjemålet går ned ca.1 cm. i uken så nå tror jeg flesket den virkelige bil ringen har kapitulert.

Men vekta går ikke ned?

Jeg er villig til å la det gå noen uker til så får vi se.

Har et ønske om å se 85 tallet. Vet jo ikke i dag hva som vil være riktig trivsel vekt men jeg har et mål, så får vi se hva som blir resultatet. Da har jeg redusert vekta med ca. 37 kg. Forhåpentligvis blitt kvitt det meste av hjertemedisiner, sluttet å røyke lagt grunnlaget for et mer aktivt liv med daglig trim.

Da starter jobben med å få dette til å stabilisere seg, tror det skal bli mye moro i tiden som kommer.

Stå på alle sammen å lykke til.

Mvh tarav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å takk for tilbakemeldingen. Jeg har ikke tatt av 37 kg. ennu, men er på god vei. Når jeg når 85 er målet nåd men jeg har ennu en vei å gå. Startet i februar i år. Passerer 100 denne eller neste uke håper jeg, kurs god tur kammerat og ønske om å gå ned er den største motivasjonen. Bare kom i gang.

mvh tarav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...