Gå til innhold

ned 8-10 kg før jul?


Gjest liz

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar
Gjest madamim23
Jeg er her også ennå' date=' og har registrert hele tiden. Hadde vært fint om vi fikk litt liv her ja, litt lettere å gjøre det sammen med noen :D[/quote']

 

 

det er så mange tråder og forum her, så ikke rart om noen av oss forviller oss inn andre steder.

Jeg er nå 2 kurskvelder unna å være ferdig på grete roede kurs 2, og mitt siste ned i vekt kurs. jeg har til sammen, på dem 2 kursene(begynte i august) gått ned nesten 11 kg, jeg har ca 1,5- 2 kg før jeg er i mål, etter nyttår blir det hold vekten for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, gratulerer kjempemasse med nedgangen madamim23. Det er jo utrolig bra! Jeg er ikke i nærheten av målet på 10 kg før jul, blitt litt for mange "pauser" i løpet av høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint å se at dere fortsatt er her, er lettere sammen.

fint at noen av dere er nærme målet, vi andre får bare jobbe på videre. vi skal klare det vi også, veide meg i dag og hadde da gått ned 2 av de kiloene jeg hadde gått opp igjen, men er usikker på om målet er gjennomførbart for meg nå, men skal gjøre mitt beste frem til jul. nå skal jeg snart ut å trene ;) har fått helt dilla :) stå på folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Gjest SilencedL

Nå bjunne d å bli ei stund siden eg har vært innom her, har vert uten nett å pc.

Har nå siden sist flytta å blitt samboer.. :(

 

E nå nere i 83kg, klarte pigede meg å gå ned 1 kg i julå.. *stolt*

Har ikje fått tid t å lest gjennom ke dåkk he skreve å kordan d går men eg tippe d har gått bra me dåkk alle.. :)

 

Snakkes.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...