Gå til innhold

Treningsvenninne/venn i Bodø/Fauske?


Gjest Emilia24

Anbefalte innlegg

Gjest Emilia24

Hei!

 

Jeg er 25 år fra Bodø, samboer men ingen barn ennå.

Jeg skal ned i vekt, rundt 30-40 kg til sammen. Får se litt underveis. Første målet er å komme under 100 kg til mai neste år, da skal nemlig min beste venninne stå brud. Veier nå 119 kg og ca 179 høy... Skal legge om kostholdet og kutte ut all den fete og usunne maten. Skal også trene 3-4 ganger per uke i første omgang, øke heller når formen bedrer seg.

Men skulle ønske at jeg hadde ei treningsvenninne/venn som bor i nærheten, tror det kan gjøre det lettere for begge. Så kan man både pushe og støtte hverandre når det trengs Tar også gjerne i mot "slankevenn" fra andre deler i landet, kunne vært moro å støtte hverandre her inne eller på mail. Ta gjerne kontakt! Tror man kan finne mailen min om dere klikker på nicket mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

hei hei kan godt være en vennine jeg. Skal også ned rundt 30 kg.

Jeg er da 23 år og er fra trondheim, og er no 98,5kg, hvis vekta mi er rett hehe. er da 163 høy bare.

Har også tenkt å begynne å trene 3-4 ganger selv, men det er liksom i det tøffeste laget å komme seg opp på fote å begynne å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emilia24

Så koselig at du vil det! :)

Jeg skal snart spise litt frokost også skal jeg dra på trening om ca 3 timer... Synes det er hardt og ganske kjedelig å trene, men du verden hvor bra det føles når du har sparka deg bak til å gjøre det :) Selv om jeg bare greier å trene 30-45 min hver gang. Jeg liker best tredemølla og sykkelen, hva liker du å trene? Er faktisk ikke så viktig hva du gjør eller hvor lenge du gjør det, bare du gjør det om du skjønna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Jepp skjønner det ja. Liker også best tredemølla og sykkel. Men liker jo å gå turer hver dag så det er jo en positiv ting som jeg bør holde meg til da. Jeg klarer heller ikke å trene så veldig lenge om gangen, men alle små skritt er ett skritt i riktig retning. Har også tenkt å begynne med noen sit ups no utover her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emilia24

Heia, høres veldig bra ut det :) Jeg skal også begynne med styrke etterhvert, er blitt anbefalt å kun trene kondisjon nå for å gå ned i vekt. Trente forresten 40 min igår, gikk raskt på tredemølla i en halvtime og sykla fort i 10 min til slutt :) Var faktisk litt godt! Har også prøvd å spise sunt og ofte, håper jeg greier det gjennom hele helga også... Skal jobbe natt i helga, så tror jeg skal greie å holde meg unna godis faktisk. Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

hei hei!!!

 

Hvordan gikk nattevakta i helga? Jeg for min del har holdt meg unna godis i hele helga å hele forrige uke. Gikk en tur i går da. Har to firbente som drar meg med ut. :) Litt kjekt er det. Men det blir vel litt mer trening inne no når sambo begynne på jobb i morra. Jeg må gjøre noe når er hjemme alene, gjør alt og ingen ting.

 

Har jo faktisk lagt om til å spise et eple når kjenner at jeg vil ha noe godis, å det hjelper så godt, slipper å tenke på at det er usunt å. Det er jo et skritt i rett retning bare det.

Jeg er kjempe stolt av meg selv jeg.

 

Vi får se om jeg kansje kan bli gravid også hvis jeg kommer meg ned i vekt. Det hadde vært topp ja. men skal antageli bli storesøster rundt mars neste år. Det gleder jeg meg til ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emilia24

Hellu!!

 

Så skikkelig flink du er da!!! :) Eple er digg det, jeg pleier å spise cashewnøtter når potetgulltrangen kommer..

 

Helga mi gikk ikke så bra... Jobb var helt Texas, så når jeg våkna etter første natta hadde jeg skikkelig hodepine og nakkesmerte.. Så har stortsett holdt senga og kastet opp i helga :) Og trøstet meg selv med godis, det er jeg ikke mye stolt av!! Hvorfor tyr man til det når man har det kjipt egentlig? Men nå har jeg skjerpet meg, og skal fortsette med den sunne linje... Er jo faktisk mye sunt som er godt.. Feks Smooties, fruktsalat, kyllingfilet, fisk, nøtter osv...

 

Jeg må dra til legen i dag, blir ikke kvitt den hodepinen... Så når jeg får noe som tar den skal jeg trene igjen, nakken har garantert bare godt av trening i alle fall :)

 

Koselig at dere prøver å få barn,håper dere lykkes snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

hei hei

 

Det var synd at helga di skulle bli sånn da. Sliter no så innmari med migrene sjøl, så er ikke akkurta lett nei, har mista mang en jobb pga d at jeg ikke har tålt å jobbe.

 

Joda jeg prøver no å skjerpe meg, men no er det tomt for eple så det blir vanskelig å ty til den når et søt hunger. Men men må bare finne noe. Tenkte å bake noe rundstykker i dag da. Prøve kansje ja, men vet ikke om orker enda, men vi får se.

 

Men hvis jeg ikke blir gravid så får jeg jo små søsken snart da, som kan være en liten trøst i seg selv da. :)

 

Håper du får noe for den kvalmen da. Er ikke gøy å ha d sånn, har hatt det sånn i 1mnd, men t meg så kommer å går det hele tia, verst om morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emilia24

Hei hei!

 

Jeg veide meg i dag, og jeg har gått ned 1 kg til tross for at jeg hadde en "blackout" i helga :) Er også 1,5 cm smalere rundt midjen... Var ikke det litt mye? Uansett var det deilig å se! Hvilken dag veier du deg?

 

Det er sant, er morsomt me beibier i familien uansett :) Er du sikker på at ikke du er gravid da? Tenker på den kvalmen din nå :) Men kvalme kan jo komme av så mangt...

 

Jeg sliter litt me å drikke nok vann, bør jo få i meg minst 1-1,5 liter da...

Men den flasken er ikke så fristende, får prøve med isbiter og sugerør..

Sliter også me å få spist middag i normal tid, ettersom typen har fast trening mellom 16-18.. Vi kvinnfolk er jo ofte mer fleksibel, hehe.. Så klokken blir ofte 20-21 før vi får spist noe middag her i huset... Det er jo ikke akkurat bra... Så blir noe mellomål i løpet av dagen.. Men det er jo mye bedre enn å spise potetgull i alle fall!

 

Håper du har en fin fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

har tenkt på d om jeg kansje kan være gravid no da, men vet ikke da, skal vente å se om får tante rød til rett tid først før jeg tar noen tester.

 

At du har gått ned et kg er jo kjempe bra da. Og iallefall rundt midja, d der er topp d, fortsett sånn du. Bruker å veie meg på mandager jeg da.

 

Sliter sjøl me å få i meg nok vann, men d er ekstremt godt med vann hvis har vært ute å gått eller noe sånt. Er ikke helt i rutine med mat vi heller nei, sliter der. Men vi må da vel få til dette snart tror du ikke d da. Da jeg var i syden i sommer så gikk jeg ned 5kg da. D va jo kjempe bra på to uka.

 

Håper du får en fortsatt fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emilia24

Klart vi skal få det til, når andre grei ska pinade vi åsså grei det!! :) 5 kg på 2 uker var jo kjempebra, jeg tror jeg gikk opp i syden jeg... hehe

 

I dag har jeg som mål å ikke spise potetgull eller sjokolade i det hele tatt, greidde jo ikke styre viljen min igår kveld når vi skulle se film... Så ble litt usunt da ;) Men i dag er det ny mulighet til å være flink, helt til jeg legger meg :)

 

Er du flink med rapporten på vekt? Når man skal skrive ukerapport på vekt, altså føre inn etter man har veid seg... Skal man føre det på uka som har vært? Eller kommende uka? Når jeg skulle registrere det kom det opp 30/7-5/8, men den uka er jo ikke gått enda... Hmm mulig jeg som surrer litt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når andre klarer det så bør også vi gjøre det. Vi er jo tross alt godt på vei med å klare dette så lenge vi ikke sprekker totalt, men tror nok vi klarer det ved å støtte hverandre.

 

Jeg bruker å føre for den uka som har vært. D er d som blir det mest nøyaktig for min del da. Jeg fører inn for hver dag, men d var heller verre med å føre inn mat å sånt men men d blir vel etterhvert.

 

Jeg klarer godt å la være potetgull å sånt, men da må jeg ha noe annet i stede, men no så er det tøft da, me at jeg ikke har noe epler igjen. Men må få kjøpt inn noen igjen til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo no at det bare er dere på denne tråden - vært kjekt å kunne vært med her. Blir så forvirra av trådene hvor folk samles og skal drive å følge opp hverandre når det er 20 stk i en tråd. Husker jo ikke hvem som er hvem ;)

 

Litt om meg: 28 år t høstn, bor i Nordland, veie 118 kg i går (veiedag torsdager), skal ned 30 i første omgang, det høres sykt mye ut.. Klare e det så ska e jaggu klare 10 til :-) Trur e må sett meg mer realistiske mål.. Først 10 kg - så 10 til osv.. Ka dåkker trur? 10 kg høres jo ikke så mye ut... ?? Eller?

 

Har ferie for tia og har vært "sløv" i 3 uker med å følge opp slik e burde, har også skada en fot men håpa å kan bynne å trene igjen til helga!!! Burde skrevet opp ka e spise så e har kontroll - men litt vanskelig i ferien :) Men nu!! Nu e d skjærpings!!

 

Ska melde meg inn på Spenst slutten av august (kampanje)..

 

Blir det treningshelg i helga jeinte?? !!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Mirrih...

Ja vi er bare to her, Men d er bare å henge seg på her.

10 kg er ikke så dumt mål d. Er bare å stå på, har et mål å nå 70 til neste sommer sjøl. altså så jeg kommer til å ta av ca 30 kg tilsammen. Å d er et ganske stort mål. Første mål er 90 til jul da. D er bare 8 kg ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emilia24

Heia! Jeg har ikke vist meg her på flere dager, og grunnen til det er at jeg er dårlig form for tia... Og jeg sprakk hele helga med noen sunne innfall.. Ikke greidd å trene noe heller, så gruer meg for veiinga imorra ;) Kan noen ta meg litt i øra eller?

 

Hei Mirrih, kjempekoselig at du vil hive deg me!! Enda morsommere at vi har samme mål.. hehe Mitt mål er å komme under de store 100 til neste mai, for da skal jeg i bryllup til min beste venninne :) Og det vil si ca 17 kg på 9 mnder, og det SKAL jeg greie! Mulig jeg blingsa litt på den emailen, men legger den bare ut her da... Det er også msn adresse.. Er bare å legge meg til dere som har lyst å ha kontakt på mail/msn.. bmwpia82@yahoo.no

 

Hei Rina og ssh :) Oki, jeg trener på friskhuset da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilia, selv om du sprakk i helga så må du ikke gi opp vettu.. Man må regne med man sprekker i blant.. Men sålenge man tar seg fint inn igjen etter helga og ikke lar d bli en vane så må d være lov.. Man skal da ikke melde seg ut sosialt vettu :)

 

Du får kjøre på litt ekstra denne uken så har du tatt igjen for det du skeia ut i helga. Jeg har tråkka over foten så har ikke klart å gjøre så veldig mye enda. Men fra i morgen, tirsdag, blir jeg å teipe den fast.. Det er kjedlig å ikke kan komme seg ut !!

Såå deilig å røre på seg.. ikke sant??? ;) Har lagt deg til min msn forresten..

 

Litjpia: 8 kg til jul!! Det er ikkeno!! Det klarer du!! Tenk så godt d blir i jula med nye klær på julaften du.. :) Har du msn da litjpia? Lettere å motivere via msn (tror jeg)..

 

I morra skal jeg på en runde, sjekke hvilket treningssenter jeg skal signere avtale med.. Spennende.. Føler jeg har lyst å trene igjen.....

 

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...