Gå til innhold

Tekniske spørsmål


Gjest enitS
 Share

Anbefalte innlegg

To spørsmål som gjelder det tekniske her:

 

Jeg klarte å taste inn feil vekt, og vil gjerne endre det, på profilen min. Hvordan får jeg endret det?

 

Jeg har fått opp et hjerte når jeg har lagt inn mat - hva betyr det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan du korrigerer vekten, kanskje du får svar fra noen andre om det. Dukker det opp et hjerte når du legger inn matvarer betyr det at du har spist noe med hjertevennlig fett, f.eks makrell, laks, oliven, rogn etc etc. Disse matvarene gir relativt mange kalorier, men fettet er av den sunne typen. GR sier vi skal ideelt sett ha tre sånne hjerter pr dag, litt lettmargarin, fet fisk som pålegg, nøtter eller oliven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan forandre vekta ved å gå på startdato (ved epletreet) Når du trykker på den kommer ukene opp og da kan du trykke du på datoen du starta. Deretter trykker du på "vekt og mål" og der kan du forandre vekta.

 

Ingvild

 

 

Sikker?? Jeg prøvde å gjøre som du sa, men fikk ikke til å endre... Tallene kommer opp, og jeg kan markere de, men når jeg prøver å skrive noe nytt går det ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må trykke på "vekt og mål"-linja FØR du kan forandre, ellers går det ikke. Etter at du trykker på datoen du starta, kommer det opp "vekt og mål", hvor dine mål står under. Når du kommer så langt må du trykke på "vekt og mål"-linja og da kan du forandre.

 

Litt vanskelig å forklare, men prøv igjen du:)

 

Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GR sier vi skal ideelt sett ha tre sånne hjerter pr dag' date=' litt lettmargarin, fet fisk som pålegg, nøtter eller oliven.[/quote']

 

Grete Roede anbefaler vel 2 hjerter pr dag i tillegg til tran? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To spørsmål som gjelder det tekniske her:

 

Jeg klarte å taste inn feil vekt' date=' og vil gjerne endre det, på profilen min. Hvordan får jeg endret det?

 

Jeg har fått opp et hjerte når jeg har lagt inn mat - hva betyr det?[/quote']

 

Ang feil vekt, dersom du ikke får det til etter å ha fått hjelp fra de her inne kan du sikkert sende en melding til support og be de hjelpe deg. De fikser sikkert!

 

Support finner du nederst til venstre på under hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tar feil' date=' at tran regnes som det tredje hjertet. Jeg bruker ikke lettmargarinn på brødet og klarer dermed sjelden få i meg nok hjerter pr. dag uansett =)[/quote']

 

Hva med lettmajones? Eller kanskje makrell i tomat? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...