Gå til innhold

Sliter om dagene...


Gjest cali

Anbefalte innlegg

Nå er jeg inne i en dårlig fase i livet, der maten og de negative tankene styrer mye av hverdagen min.. For det første er jeg i svangerskapspermisjon, og av erfaring er dette ikke tiden for å legge om kostholdet, ei heller slanke seg. I mitt tilfelle gjelder ikke dette pga morsmelken, for jeg ammer ikke så mye pga lite melk. Datteren min er 2,5 måned og jeg har ca 3 kilo igjen etter svangerskapet. men jeg veier tilsammen 11 kilo mer enn jeg gjorde sommer for to år siden. Jeg har to døtre til, en på 16 mnd og en på 5,5 år. Så jeg har to tette svangerskap, og veide 5 kilo mer enn jeg skulle etter svangerskapet i fjor. Selvtilliten er ikke akkurat på topp nå.. Men en god ting jeg har gjort er å melde meg inn på treningstudio. Og jeg var der på fredag og trente vel en time..ikke er jeg noe høy heller, så har ikke godt av å veie så mye. men sliter med å finne ut hva jeg skal spise, spiser for lite. og når jeg først spiser, er jeg så sulten at det som regel blir det første og beste jeg finner. har bestilt boken: " endelig slank", skrevet av en kvinne som gikk ned 26 kilo. Kanskje den kan gi meg noen tips om hva jeg bør gjøre. Noen som har gode råd å komme med? Vi skal ha barnedåp i oktober tror jeg, og ønsker til da å ha gått ned en del kilo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...